Перегляд за Автор "Labudko V. S."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Удосконалення навчання математики у закладах професійно-технічної освіти через застосування компетентнісних задач(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Лабудько В. С.; Labudko V. S.; Бондаренко А. Ю.; Bondarenko A. Yu.У статті розглянуто один із шляхів вирішення проблеми підвищення якості навчання математики у закладах професійної освіти. Аналіз результатів виконання завдань ЗНО учнями цих навчальних закладів в 2019 році свідчить про низький рівень математичної подготовки учнів закладів ПТО. Один з важливих факторів, что є підґрунтям цієї проблеми, є низька мотивація учнів цих закладів до навчання математики через нерозуміння її ролі в майбутній професійній діяльності. Авторським колективом та творчою групою викладачів математики закладів професійної освіти Сумської області було створено методичний посібник «Професійне спрямування вивчення математики в закладах професійної (професійно-технічної) освіти» як система компетентнісних завдань професійного спрямування у форме тестів для учнів ПТНЗ, які набувають професії у сфері харчових технологій, будівельного профілю, металообробній промисловості. Практично всі завдання є авторськими. Використання запропонованого посібника спрямовано на мотівацію учнів закладів професійної освіти до навчання математики через прикладну спрямованість завдань; на підвищення рівня їх математичної подготовки; на формуванняие та розвиток їх математичної культури. Експеримент з впровадження посібника або його фрагментів (відповідно майбутній спеціальності) у практику навчання учнів закладів професійної освіти продемонстрував його ефективність: відбулося зростання мотівації до навчання математики, учні стали більш зацікавлені у вивченні теоретичного матеріалу, показали більш високий рівень виконання завдань контрольних зрізів. Аналіз результатів проведеного експерименту свідчить, що сама наявність посібника не вірішує проблеми покращення математичної подготовки учнів. Важливою є розробка методики роботи з ним та більш широке впровадження її у практику роботи.Документ Ігрові форми роботи на уроках математики в закладах професійної (професійно-технічної) освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Лабудько В. С.; Labudko V. S.У даній роботі йдеться про ігрові форми роботі на уроках математики в закладах професійної (професійно-технічної) освіти та розглядається використання різноманітних видів математичних ігор на різних етапах уроку.