Перегляд за Автор "Kyslova Mariia Alimivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання ІКТ в навчанні вищої математики студентів-електромеханіків(2013) Кислова Марія Алімівна; Kyslova Mariia AlimivnaВ статті розглянуто проблеми професійної спрямованості навчання вищої математики майбутніх інженерів-електромеханіків, а також використання математичних пакетів для розв’язування прикладних задач. Проаналізовано структуру і зміст програми з технічних дисциплін та навчальних посібників, рекомендованих до вивчення курсів математичних дисциплін. Показано доцільність використання ІКТ при навчанні дисциплін математичного циклу та профільних дисциплін. Показано використання прикладних задач при вивченні деяких тем вищої математики, а саме, теми «Системи лінійних алгебраїчних рівнянь». Розглянуто приклад розв’язування задачі з електротехніки за допомогою СЛАР в середовищі MathCAD.Документ До питання професійної спрямованості навчання вищої математики майбутніх інженерів-електромеханіків(2020) Кислова Марія Алімівна; Kyslova Mariia Alimivna; Тарадуда А. С.; Taraduda A. S.Стаття присвячена проблемі професійної спрямованості навчання вищої математики майбутніх інженерів-електромеханіків. В статті наведено типові професійно спрямовані електромеханічні задачі із зазначенням розділів вищої математики, вивчення яких сприятиме розв’язуванню таких задач.Документ Професійна спрямованість навчання вищої математики майбутніх інженерів-електромеханіків(2016) Кислова Марія Алімівна; Kyslova Mariia AlimivnaСтаття присвячена проблемі професійної спрямованості навчання вищої математики майбутніх інженерів-електромеханіків. У статті наведено типові професійно спрямовані електромеханічні задачі із зазначенням розділів вищої математики, вивчення яких сприятиме розв’язуванню таких задач. Наведено загальну структуру розв’язання професійно спрямованих задач з вищої математики для майбутніх інженерів-електромеханіків. Зазначається, що розширення змісту навчання вищої математики майбутнім інженерам-електромеханікам професійно спрямованими задачами відбувається за рахунок використання ІКТ, що надають можливість автоматизувати громіздкі одноманітні обчислення, вивільняючи тим самим навчальний час. Навчальні досягнення студентів перевіряються за допомогою виконання завдань з вищої математики. Завдання можуть бути спрямовані на різні цілі – від перевірки теоретичних знань і практичних навичок до перевірки сформованих компетентностей. У статті представлено систему завдань відповідно до класифікації навчальних цілей, запропонованої Б. Блумом. Відповідно до ОПП, ОКХ, типової програми навчальної дисципліни «Вища математика», сучасних засобів ІКТ та з урахуванням встановлених зв’язків між вищою математикою й дисциплінами професійної і практичної підготовки, виробничими функціями, типовими задачами діяльності, зміст навчання вищої математики представлений у робочій програмі навчальної дисципліни «Вища математика».