Перегляд за Автор "Kyrylieva Ludmila"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концептуалізація інформаційно-аналітичного сервісу управління діяльністю підприємств торгівлі(2022) Кирильєва Людмила; Kyrylieva Ludmila; Поливана Людмила; Polyvana LiudmylaРозглянуто необхідність створення обліково-інформаційного сервісу управління торговельним підприємством в умовах поширення процесу цифровізації. З урахуванням розвитку торгівлі визначено види інформації, що використовується для прийняття управлінських рішень. Проаналізовано напрями інформаційно-аналітичного сервісу управління діяльністю підприємств торгівлі, а також зроблено уточнення поняття «інформаційно-аналітичний сервіс». Розроблено концептуальну модель інформаційно-аналітичного сервісу управління торговельним підприємством, яка орієнтована на визначення можливих подій та рішень. Розвиток електронної комерції, збільшення операцій призводить до формування великих масивів неструктурованим даних. У цьому зв’язку для підприємств торгівлі рекомендовано перелік інформаційно-комунікаційних технологій, що підтримують функціонування обліково-аналітичного сервісу підприємств торгівлі та формують його технологічну платформу.Документ Міжнародний досвід реалізації концепції «Індустрія 4.0» організаційними структурами в умовах глобалізації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Кирильєва Людмила; Kyrylieva Ludmila; Наумова Тетяна; Naumova Tetiana; Миронова Мирослава; Myronova MyroslavaДосліджено питання актуалізації процесу цифровізації згідно Концепції «Індустрія 4.0» в діяльності організаційних структур зарубіжних країн, що впливає на інтенсивний розвиток виробництва, електронної торгівлі, трансформацію державного управління, формування екосистем. Розглянуто Міжнародний рейтинг глобальної цифрової конкурентоспроможності в частині показників цифрової конкурентоспроможності та визначено цифрових держав-лідерів. Доведено, що в зарубіжних країнах однією з прогресивних технологій, що суттєво впливає на життєдіяльність соціуму та економіки, стає Штучний інтелект. Визначено основні вимоги організаційно-правових регламентів стосовно Штучного інтелекту в країнах ЄС, уточнено складові життєвого циклу Штучного інтелекту, що дозволило розробити референтну модель системи Штучного інтелекту в країнах Європейського союзу задля адаптації у вітчизняній практиці.