Перегляд за Автор "Kyrychenko Valentyna Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Пріоритети виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу(2014) Кириченко Валентина Іванівна; Kyrychenko Valentyna IvanivnaУ статті розглянуто сучасні вектори виховання в загальноосвітніх навчальних закладах. Провідними векторами сучасної виховної діяльності визначено: вектор суб’єктності, який спрямований на максимальний розвиток людської індивідуальності, на розвиток і усвідомлення власного «Я»; вектор діалогу, який визначає необхідність становлення й розвитку здатності суб’єктів навчально-виховного процесу до взаємодії та вектор розвитку, який свідчить про те, що в навчально-виховному процесі якраз і відбувається неперервне ускладнення особистісного розвитку та міжособистісної взаємодії.Документ Теоретичні засади формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Кириченко Валентина Іванівна; Kyrychenko Valentyna IvanivnaУ статті характеризуються теоретичні підходи до нагальної проблеми – формування просоціальної поведінки учнів сучасних загальноосвітніх навчальних закладів. Здійснено дефініційний аналіз поняття «просоціальна поведінка», окреслено найбільш поширені концепції, домінуючі підходи й погляди на вирішення цієї проблеми в зарубіжних і вітчизняних психолого-педагогічних джерелах. Зроблено висновок, що просоціальну поведінку слід розглядати як систему дій і вчинків особистості, зумовлену свідомим прийняттям соціально значущих норм і цінностей, умінням конструктивно вирішувати міжособистісні та групові суперечності, несприйнятливістю до ризикованих способів полісуб’єктних взаємодій, здатністю до самореалізації в різних видах соціально значущої діяльності.