Перегляд за Автор "Kutsenko Serhii Volodymyrovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання творчих завдань у процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії на заняттях народно-сценічного танцю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Куценко Сергій Володимирович; Kutsenko Serhii VolodymyrovychУ статті розглядається проблема формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії шляхом використання творчих завдань у процесі вивчення народно-сценічного танцю. Творчі завдання аналізуються як специфічна форма подачі навчального матеріалу, основною метою якої є створення творчої ситуації, що вимагає активного опрацювання. Народно-сценічний танець виступає основним засобом формування творчого потенціалу студента-хореографа, а творчі завдання – своєрідним каталізатором прояву його творчих можливостей. Запропоновані значні для даного процесу їх види та форми, які найефективніше впливатимуть на планомірне формування основних складових творчого потенціалу майбутнього педагога-хореографа.Документ Народно-сценічний танець як засіб усебічного виховання майбутнього педагога-хореографа(2016) Куценко Сергій Володимирович; Kutsenko Serhii VolodymyrovychУ статті розглянуто народно-сценічний танець як засіб усебічного виховання майбутнього вчителя хореографії. Виходячи з духовно змістовного аспекту, окреслено основні функції народного хореографічного мистецтва в контексті освітнього процесу вищого навчального закладу. Визначено основні форми професійної діяльності студентів-хореографів під час вивчення означеного феномену, а також провідні завдання, що постають перед педагогом для реалізації поставленої мети. Автором виділено низку методів (пояснення, наставляння, переконування, привчання, корекція, особистий приклад, вплив на свідомість студента на основі досвіду провідних педагогів-хореографів і контроль), які, на його переконання, є найбільш сприятливими для актуалізації всебічного виховання майбутнього вчителя хореографії.Документ Педагогічна майстерність майбутнього вчителя хореографії як гарант ефективності формування творчого потенціалу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Куценко Сергій Володимирович; Kutsenko Serhii VolodymyrovychУ статті розглядається формування педагогічної майстерності як однієї з провідних складових ефективності професійної підготовки майбутніх учителів хореографічного мистецтва з високим рівнем творчого потенціалу в освітньому середовищі вищого навчального закладу. На основі психолого-педагогічних наукових розвідок автором визначено компоненти педагогічної майстерності майбутнього вчителя хореографії (професійна компетентність, особисті якості, педагогічна техніка, педагогічний такт, педагогічна творчість, гуманістична спрямованість, культура спілкування, педагогічні здібності). Запропоновано низку педагогічних ситуацій, спрямованих на розвиток педагогічної майстерності з метою формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії.