Перегляд за Автор "Kulahina T. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психофункціональні показники першокласників у динаміці навчання(2014) Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia Mykhailivna; Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Кулагіна Т. В.; Kulahina T. V.; Токаренко О. М.; Tokarenko O. M.У статті представлені результати дослідження деяких психофункціональних показників першокласників, які навчалися в умовах традиційної школи й гімназії. Виявлено, що учні-гімназисти мали більш високий рівень розумової працездатності та пам’яті порівняно із школярами. Встановлені певні відмінності досліджуваних показників у дітей різної статі, що полягали в перевазі когнітивних функцій у дівчаток. Отримані дані свідчать про задовільну адаптацію дітей 6-річного віку до навчання незалежно від типу освітнього закладу, проте в гімназистів це забезпечується за рахунок більш вираженого функціонального напруження адаптаційних механізмів, ніж у школярів в умовах традиційного навчання.