Перегляд за Автор "Kudria Oksana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання майбутніми учителями технологій мейкерства в сфері декоративно-прикладної творчості у соціальних проєктах(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Кудря Оксана; Kudria OksanaАктуальність дослідження полягає у необхідності навчання студентської молоді забезпеченню психологічної підтримки та соціальної інтеграції родин внутрішньо переміщених осіб через використання інноваційних методів, таких як мейкерство у сфері декоративно-прикладної творчості. В умовах військових дій в Україні та масового переміщення громадян, актуальним є пошук ефективних способів надання допомоги цій категорії населення, зокрема через творчість та освітні ініціативи. Основною метою дослідження було висвітлення практичного досвіду залучення студентів – майбутніх учителів технологій до використання мейкерства у сфері декоративно-прикладної творчості у роботі з родинами вимушених переселенців, а також аналіз ефективності цих підходів для зменшення рівня стресу та тривожності серед учасників. Використані методи дослідження включали аналіз та узагальнення наукової літератури, обробку та інтерпретацію результатів проведених заходів з мейкерства. Результати дослідження демонструють, що мейкерство у сфері декоративно-прикладної творчості є засобом арт-терапії, а мейкерські заходи є ефективними для соціальної інтеграції для родин внутрішньо переміщених осіб. Залучення до творчої діяльності в рамках мейкерських проєктів сприяє зниженню рівня стресу і тривожності серед учасників, підвищує їхню самооцінку. Досвід організації майстер-класів, воркшопів підтвердив, що процес спільного створення декоративних виробів не лише сприяє прояву творчого потенціалу і розвитку навичок, але й створює умови для формування нових соціальних зв'язків. Учасники таких заходів відзначають покращення емоційного стану і зниження відчуття соціальної ізоляції. Впровадження мейкерства у сфері декоративно-прикладної творчості в роботу з родинами внутрішньо переміщених осіб позитивно впливає на психологічний стан учасників, сприяє зниженню рівня стресу, підвищенню самооцінки та зміцненню соціальних зв'язків серед учасників. Студенти – майбутні учителі технологій здобули цінний досвід взаємодії з родинами вимушених переселенців, що дозволило їм удосконалити педагогічні навички у сфері технологічної освіти, продовжувати розвивати професійну компетентність.