Перегляд за Автор "Kudina Tamara"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Web-орієнтована інформаційна система для організації комунікацій під час змішаного навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Кудін Анатолій Петрович; Kudin Anatolii Petrovych; Прошенко А. Ю; Proshenko A. Yu.; Міненко Олена; Minenko Olena; Коваль Р. М.; Koval R. M.; Кудіна Тамара; Kudina TamaraФормулювання проблеми. Недостатній рівень комунікацій між викладачем і слухачами під час аудиторних лекцій. Матеріали і методи розробки. Під час розробки серверної частини, використовувалась мова програмування Java та деякі програмні продукти такі як: Spring, Hibernate, Jackson. Результати. Розроблена інформаційна система складається з мобільного додатку та веб-сервісу. Головною навчальною задачею даного електронного засобу є налагодження зворотного зв’язку між викладачем і слухачем. Він забезпечується створенням умов, при яких слухачі слухають уважно всю лекцію завдяки частим перемиканням з «пасивного слухання» на активного «відповідача». Слухач має можливість on-line-«голосувати» зі своїх смартфонів та залишати коментар або ставити запитання викладачеві. Застосування даної система створює ситуацію віртуального зближення викладача з кожним студентом. Показані особливості у методиці застосування системи опитування: місце, частота, тривалість. Аналізуються важливі дані, які можна отримати при оперативному оприлюдненні загальної статистики відповідей слухачів такі, як рівень підготовленості даної аудиторії слухачів до рівня викладання нового навчального матеріалу, темп викладення матеріалу. Повний всебічний аналіз інформації про рівень сприйняття студентами навчального матеріалу можна отримати після закінчення використання даної системи під час аудиторної лекції на основі даних збережених на сервері. Система знайшла своє застосування у технології змішаного навчання як у навчальному процесі в університеті, так в процесі підготовки до ЗНО випускників інтернатів з віддалених районів України. Висновки. Інформаційна система забезпечує для викладача виконання таких навчальних завдань: створення різноманітних опитувань створених як під час аудиторної лекції, так із заготовлених до проведення аудиторної лекції; керуванням появи перед слухачами запитань у певному місці лекції; отримання оперативної інформації про індивідуальний рівень сприйняття нового матеріалу.Документ Дистанційні форми навчання української мови як іноземної(2015) Кудіна Тамара; Kudina TamaraМетою роботи є розробка й апробація власної концепції дистанційного навчання української мови для іноземців. Проведений огляд використання інноваційних підходів навчання української мови для іноземців на базі сучасних дистанційних технологій. Описана змішана технологія інтернет-навчання української мови як іноземної. Для реалізації запропонованої концепції дистанційного навчання української мови був виготовлений інтернет-адаптований навчальний комплекс «Українська мова для іноземців», який пройшов апробацію в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова. Показано, що навчальний процес із використанням змішаної форми навчання відповідає дидактиці української мови як іноземної.Документ Змішане навчання випускників інтернатів(ФОП Цьома С. П., 2018) Кудін Анатолій Петрович; Кудіна Тамара; Міненко Олена; Kudin Anatolii Petrovych; Kudina Tamara; Minenko OlenaУ статті описаний приклад використання технології змішаного навчання в процесі підготовки до ЗНО випускників інтернатів з віддалених районів України. Навчальний комплекс складався з компонентів для on-line, так і off-line-навчання. Застосовувались інтернет- технології: YouTube Live, Moodle, ENO та інші.