eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kuchai Oleksandr"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній діяльності студентів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр; Kuchai Oleksandr; Чичук Антоніна; Chychuk Antonina
    У статті розкрито використання інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній діяльності студентів. Інформаційна культура становить певний рівень інформаційної компетентності фахівця, дає йому змогу самореалізуватися в процесі творчої інформаційної діяльності шляхом використання інформаційних технологій, готує до самостійного продовження освіти. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі сприяє успішному розв’язанню методичних проблем, активізує самостійно-пізнавальну діяльність студентів, відкриває нові можливості для їх творчого розвитку.
  • Документ
    Професійна підготовка фахівців економічного профіля в умовах неперервної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр; Kuchai Oleksandr
    У статті розкриваються професійна підготовка фахівців економічного профіля в умовах неперервної освіти. Виділено основні напрями неперервної освіти. Майбутні фахівці в галузі економіки мають бути здатними до реалізації проєктної діяльності, кооперації та здорової конкуренції. Необхідний пошук таких форм організації навчальної діяльності майбутніх економістів у закладах вищої освіти, які забезпечували би їх практичними навичками соціальної взаємодії та сприяли розвиткові соціальних, моральних, особистісних якостей і професійної культури в цілому. Наголошуються на тому, що формування професійної культури фахівців економічного профіля базуються на загальних психолого-педагогічних принципах дидактики і виховання.
  • Документ
    Проєктна компетентність - один із найважливіших орієнтирів у системі підготовки фахівців
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Мукан Наталія; Mukan Natalia; Опачко Магдалина; Opachko Mahdalyna; Кучай Олександр; Kuchai Oleksandr; Чичук Антоніна; Chychuk Antonina
    У статті аналізується проектна компетентність фахівця як показник особистісного розвитку в сучасному освітньому середовищі. Акцентується увага на питаннях проектної діяльності студентів у ЗВО, що має прикладний характер і спрямована на вирішення проблем (завдань), сформульованих викладачем у межах навчальної дисципліни. Організація проектної діяльності студентів передбачає теоретико-практичну підготовку їх до професійної проектної діяльності. За своєю сутністю проектна діяльність передбачає необхідність диференціації навчання, орієнтації на особистість.
  • Документ
    Світогляд та світосприйняття в дітей 5–8 років
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр; Kuchai Oleksandr; Чичук Антоніна; Chychuk Antonina; Рокосовик Наталія; Rokosovyk Nataliia; Гончарук Віталій; Honcharuk Vitalii
    У статті розглянуто основи гармонійного світосприйняття в дітей 5–8 років, що є підґрунтям для становлення світоглядних уявлень, поглядів, знань, переконань щодо навколишнього світу, які визначають місце і роль та мотивують вчинки щодо навколишньої дійсності крізь призму ціннісних орієнтацій. Розкрито риси, якими характеризується світосприйняття дитини: інтеграцією стереотипізованих способів сприйняття природи, людини й суспільства; поєднанням компонентів перехідного (вікового) характеру; духовноінтелектуальним змістом; динамікою, що не завжди співпадає з динамікою інтелектуального дозрівання; зв’язком із рефлексивними процесами; різним темпом; локалізацією на перетині соціокультурного, етичного, статевовікового компонентів розвитку дитини; інтеграцією природного і культурного, раціонального та емоційного, індивідуально-особистісного і соціально-типологічного. Визначено умови розвитку творчих здібностей дошкільників. Перш за все розвиток здібностей дитини зумовлюється дією низки соціальних чинників, серед яких – соціальна ситуація розвитку та провідна ігрова діяльність.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук