Перегляд за Автор "Kubatko Alina Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Критерії, показники та рівні сформованості культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кубатко Аліна Іванівна; Kubatko Alina IvanivnaСтаття розкриває один із аспектів проблеми формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки – діагностичний апарат для виявлення рівнів сформованості такої культури. Схарактеризовано категорію «культура здоров’я майбутніх фахівців». Обґрунтовано, що провідна роль у формуванні культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей належить прикладній фізичній підготовці. Описано діагностичний апарат з критеріями (аксіологічний, гносеологічно-діяльнісний, поведінковий) і показниками (мотивація здорового способу життя; обізнаність у сфері культури здоров’я; уміння оцінити стан здоров’я; фізкультурно-оздоровчі вміння; емоційно-вольова регуляція; прагнення до саморозвитку), за якими схарактеризовано рівні (пасивний, елементарний, базовий, високий) сформованості культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей. Розроблені. За результатами проведеного дослідження сформульовано рекомендації для успішного формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей, які базуються на попередженні професійних захворювань. Перспективними напрямами подальших досліджень вважаємо: розвиток культури здоров’я фахівців економічних спеціальностей в умовах магістратури; формування культури здоров’я фахівців інших спеціальностей на засадах праксеологічного підходу; педагогічні умови розвитку культури здоров’я в умовах неформальної освіти.Документ Формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кубатко Аліна Іванівна; Kubatko Alina IvanivnaДисертаційне дослідження присвячене проблемі формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки. Схарактеризовано категорію «культура здоров’я майбутніх фахівців». Обґрунтовано, що провідна роль у формуванні культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей належить прикладній фізичній підготовці. Теоретично обґрунтовано модель формування культури здоров'я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки, яка базується на низці методологічних підходів та системі загальнодидактичних і специфічних принципів навчання та враховує визначені педагогічні умови. Описано діагностичний апарат з показниками (мотивація здорового способу життя; обізнаність у сфері культури здоров’я; уміння оцінити етап здоров’я; фізкультурно-оздоровчі вміння; емоційно-вольова регуляція; прагнення до саморозвитку), за якими схарактеризовано рівні (пасивний, елементарний, базовий, високий). Статистично підтверджено ефективність розробленої моделі на рівні значущості 0,05.Документ Формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кубатко Аліна Іванівна; Kubatko Alina IvanivnaСтаття присвячена проблемі формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки. Схарактеризовано категорію «культура здоров’я майбутніх фахівців». Обґрунтовано компоненти культури здоров’я фахівців економічних спеціальностей: світоглядний (охоплює соціальну складову здоров’я особистості, цінності фахівця, його мотиви й потреби у здоровому способі життя), когнітивно-праксеологічний (охоплює знання про фізичну, психічну та соціальну складові здоров’я особистості, про культуру здоров’я, уміння її розвивати, знання про методики відновлення й укріплення здоров’я та вміння їх використовувати у професійній діяльності), особистісний (характеризується здатністю фахівця протистояти негативним впливам умов праці на власне здоров’я та здоров’я свого оточення, уміннями саморозвиватися й удосконалюватися фізично). Обґрунтовано, що провідна роль у формуванні культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей належить прикладній фізичній підготовці. Теоретично обґрунтовано модель формування культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі прикладної фізичної підготовки, яка базується на низці методологічних підходів та системі загальнодидактичних і специфічних принципів навчання та враховує визначені педагогічні умови. Описано діагностичний апарат з показниками (мотивація здорового способу життя; обізнаність у сфері культури здоров’я; уміння оцінити стан здоров’я; фізкультурно-оздоровчі вміння; емоційно-вольова регуляція; прагнення до саморозвитку), за якими схарактеризовано рівні (пасивний, елементарний, базовий, високий). Статистично підтверджено ефективність розробленої моделі на рівні значущості 0,05.