Перегляд за Автор "Kryvtsova Olha Yakivna"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування тілесно-орієнтованої терапії при заїканні(2014) Костян Юлія Леонідівна; Kostian Yuliia Leonidivna; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaУ статті розглядається застосування тілесно орієнтованої терапії при заїканні, яка дозволяє корегувати мовленнєве порушення шляхом процедури тілесного контакту. Застосовується комплекс засобів, які підвищують контроль людини над власним тілом і таким чином дають можливість зменшити основні прояви заїкання.Документ Комплексна корекція заїкання дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома, 2015) Ткаченко Анна Вікторівна; Tkachenko Anna Viktorivna; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaУ статті розглянуто основні проблеми заїкання дітей старшого дошкільного віку, подано характеристику системи комплексної корекційної роботи та намічено перспективи використання нетрадиційних методів подолання даної тяжкої мовленнєвої патології.Документ Корекція стертої форми дизартрії у дітей молодшого шкільного віку засобами образотворчої діяльності(ФОП Цьома, 2015) Вербовський Артем Юрійович; Verbovskyi Artem Yuriiovych; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaУ статті розглядається методика використання образотворчої діяльності як одного із засобів корекції стертої форми дизартрії у дітей молодшого шкільного віку.Документ Логопедична допомога дітям із заїканням у м. Суми(ФОП Цьома, 2015) Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha Yakivna; Костян Юлія Леонідівна; Kostian Yuliia LeonidivnaУ статті подано характеристику особливостей логопедичної допомоги, що надається дітям із заїканням у м. Суми, її структуру, методи та засоби.Документ Методика розвитку усного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ(ФОП Цьома, 2015) Карпенко Юлія Юріївна; Karpenko Yuliia Yuriivna; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaСтаття присвячена актуальній проблемі розвитку усного мовлення дітей молодшого дошкільного віку із порушеннями мовлення. В ній зосереджується увага читача на конкретизацію особливостей даної методики.Документ Особливості розвитку пам’яті у дітей із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома, 2015) Фролова Ганна Олександрівна; Frolova Hanna Oleksandrivna; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaУ статті розглядаються особливості розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ). Наведено особливості формування пам’яті в онтогенезі та поради для її розвитку.Документ Особливості соматичного розвитку підлітків із заїканням(2014) Вовк Юлія Андріївна; Vovk Yuliia Andriivna; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaУ статті розглянуто особливості соматичного розвитку підлітків із заїканням. Проаналізовано вплив негативних чинників навколишнього середовища на фізичний розвиток підростаючого покоління.Документ Особливості усного мовлення дітей середнього шкільного віку із заїканням(ФОП Цьома, 2015) Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha Yakivna; Вовк Юлія Андріївна; Vovk Yuliia AndriivnaУ статті подано характеристику особливостей усного мовлення дітей середнього шкільного віку із заїканням.Документ Особливості усного мовлення підлітків із заїканням(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaУ статті відображено результати комплексного логопедичного обстеження усного мовлення підлітків із заїканням, яке було спрямовано на дослідження мовленнєвих та рухових порушень, проаналізовано характер виявлених порушень, подано їхякісну та кількіснуоцінку.Документ Порушення голосу та мовлення у дітей(ФОП Цьома, 2015) Нечитайло Віра Сергіївна; Nechytailo Vira Serhiivna; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaУ статті розглядаються особливості порушення голосу та мовлення у дітей. Визначено причини органічної та функціональної патології голосу та нові методики дослідження голосового апарату людини.Документ Розвиток зорової пам’яті як засіб корекції дисграфії(ФОП Цьома, 2015) Самойленко Наталя Григорівна; Samoilenko Natalia Hryhorivna; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaУ статті висвітлено проблему розвитку зорового сприйняття і зорової пам’яті у корекційно-розвивальній роботи з дітьми, що страждають на різні порушення мовлення – як усного, так і писемного.Документ Розвиток фонематичного сприймання у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ііі рівня засобами логоритміки(ФОП Цьома, 2015) Вакула Тетяна Анатоліївна; Vakula Tetiana Anatoliivna; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaУ статті висвітлено особливості використання засобів логоритміки для розвитку фонематичного сприймання у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня та намічено перспективи подальшої корекційнологопедичної роботи.Документ Формування дрібної пальчикової моторики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення старшого дошкільного віку(ФОП Цьома, 2015) Кривцова Ольга Яківна; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha Yakivna; Лузьянова Ельвіра Вадимівна; Luzianova Elvira VadymivnaУ статті розглядається питання розвитку дрібної пальчикової моторики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення, як один із основних компонентів корекційної роботи з подолання мовленнєвих порушень. Описується пальчикова гімнастика як вид впливу на кисть руки дитини та подається орієнтовний перелік етапів роботи з розвитку дрібної моторики.Документ Історія становлення комплексного підходу до подолання заїкання(ФОП Цьома, 2015) Підлужна Тетяна Олексіївна; Pidluzhna Tetiana Oleksiivna; Московченко Марина Олегівна; Moskovchenko Maryna Olehivna; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaУ статті розглянуто основні досягнення науки щодо особливостей застосування комплексного підходу до подолання заїкання. Охарактеризовано сучасні методики корекції заїкання, що застосовуються для дітей та дорослих.