eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kryvorotenko Anastasiia Yuriivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Порівняльний аналіз моделей хореографічного виховання (європейський досвід)
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Криворотенко Анастасія Юріївна; Kryvorotenko Anastasiia Yuriivna; Прилуцька О. О.; Prylutska O. O.
    Метою статті є порівняльний аналіз моделей підготовки хореографів у європейських країнах. У процесі дослідження проблеми застосовувалися методи компаративного аналізу, синтезу й узагальнення. У статті проаналізовано моделі хореографічного виховання європейських вищих навчальних закладів. Деякі особливості фахової підготовки майбутнього хореографа у європейських університетах можна запозичити та адаптувати до освітнього процесу українських закладів вищої освіти. Перспективою подальших наукових розвідок є аналіз моделей хореографічного виховання у Сполучених Штатах Америки.
  • Документ
    Прояв творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії як аспект педагогічної майстерності під час проходження педагогічної практики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Криворотенко Анастасія Юріївна; Kryvorotenko Anastasiia Yuriivna
    У статті проаналізовано творчу індивідуальність майбутнього вчителя хореографії як аспект педагогічної майстерності під час проходження педагогічної практики. Визначено поняття педагогічної майстерності та виділено її основні компоненти. Означено специфіку діяльності студентів-хореографів під час проходження навчальної, виробничої та переддипломної практики. У подальшому планується розробка програми формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії під час проходження педагогічної практики.
  • Документ
    Формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа у процесі проведення міжвузівської олімпіади зі спеціальності «Хореографія»
    (2016) Криворотенко Анастасія Юріївна; Kryvorotenko Anastasiia Yuriivna
    У статті визначено творчу індивідуальність як сукупність неповторних особливостей, які допомагають людині у процесі творчої діяльності створювати щось оригінальне, своєрідне, нове. Формування творчої індивідуальності відбувається під час фахової підготовки вчителя, зокрема у процесі виконання творчих завдань, участі у виховних мистецьких заходах, творчих проектах, концертних виступах і студентських олімпіадах. Проаналізовано формування творчої індивідуальності майбутніх учителів хореографії у процесі проведення Міжвузівської олімпіади зі спеціальності «Хореографія».

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук