Перегляд за Автор "Kryvorotenko Anastasiia Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Порівняльний аналіз моделей хореографічного виховання (європейський досвід)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Криворотенко Анастасія Юріївна; Kryvorotenko Anastasiia Yuriivna; Прилуцька О. О.; Prylutska O. O.Метою статті є порівняльний аналіз моделей підготовки хореографів у європейських країнах. У процесі дослідження проблеми застосовувалися методи компаративного аналізу, синтезу й узагальнення. У статті проаналізовано моделі хореографічного виховання європейських вищих навчальних закладів. Деякі особливості фахової підготовки майбутнього хореографа у європейських університетах можна запозичити та адаптувати до освітнього процесу українських закладів вищої освіти. Перспективою подальших наукових розвідок є аналіз моделей хореографічного виховання у Сполучених Штатах Америки.Документ Прояв творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії як аспект педагогічної майстерності під час проходження педагогічної практики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Криворотенко Анастасія Юріївна; Kryvorotenko Anastasiia YuriivnaУ статті проаналізовано творчу індивідуальність майбутнього вчителя хореографії як аспект педагогічної майстерності під час проходження педагогічної практики. Визначено поняття педагогічної майстерності та виділено її основні компоненти. Означено специфіку діяльності студентів-хореографів під час проходження навчальної, виробничої та переддипломної практики. У подальшому планується розробка програми формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії під час проходження педагогічної практики.Документ Формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа у процесі проведення міжвузівської олімпіади зі спеціальності «Хореографія»(2016) Криворотенко Анастасія Юріївна; Kryvorotenko Anastasiia YuriivnaУ статті визначено творчу індивідуальність як сукупність неповторних особливостей, які допомагають людині у процесі творчої діяльності створювати щось оригінальне, своєрідне, нове. Формування творчої індивідуальності відбувається під час фахової підготовки вчителя, зокрема у процесі виконання творчих завдань, участі у виховних мистецьких заходах, творчих проектах, концертних виступах і студентських олімпіадах. Проаналізовано формування творчої індивідуальності майбутніх учителів хореографії у процесі проведення Міжвузівської олімпіади зі спеціальності «Хореографія».