eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Krechko Mykola"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Педагогічний інструментарій протидії деструктивному інформаційно-психологічному впливу на професійні спроможності прикордонників України
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Дяков Святослав Іванович; Diakov Sviatoslav Ivanovych; Кречко Микола; Krechko Mykola; Бакалов Володимир; Bakalov Volodymyr
    У статті проведено аналіз наукових праць, щодо ролі і місця форм, методів та способів інформаційно-психологічного впливу у сучасній системі соціальних комунікацій, як одного з факторів, що впливає на формування та розвиток професійних спроможностей особового складу сектору оборони та національної безпеки. Виявлено сучасні підходи та узагальнено результати попередніх досліджень, що стосуються питань інформаційної боротьби, її концептуальних, теоретичних і технологічних аспектів. З’ясовано, що в умовах повномасштабної війни противник здійснював деструктивний інформаційнопсихологічний вплив на прикордонників України різними способами, основними з яких є: дезінформація, пропаганда, диверсифікація громадської думки, психологічний тиск та поширення чуток. Обґрунтовано, що забезпечити інформаційно-психологічну безпеку прикордонників України можливо шляхом застосування ефективного педагогічного інструментарію протидії деструктивному інформаційно-психологічному впливу на їх професійні спроможності. Узагальнено першочергові заходи педагогічної протидії деструктивному інформаційно-психологічному впливу на формування та розвиток професійних спроможностей прикордонників України. Визначено педагогічний інструментарій (комплекс методів: «Відхід», «Вигнання», «Ігнорування», «Блокування», «Управління», «Затаювання») протидії деструктивному інформаційно-психологічному впливу, на основі рекомендацій розроблених вченими Євросоюзу, які дозволяють запобігти або нейтралізувати його дію у мас-комунікаційних (отримання інформації через ЗМІ), контакткомунікаційних (отримання інформації під час масових видовищних заходів, на мітингах, зборах тощо) та міжособистісних (отримання інформації під час спілкування з людьми, що перетинають державний кордон, під час особистих бесід, зустрічей тощо) ситуаціях. Визначено напрями подальших наукових пошуків щодо протидії деструктивному інформаційно-психологічному впливу на особистість: організаційні форми з синергічною взаємодією педагогічного, медичного, соціального та психологічного векторів.
  • Документ
    Формування професійної компетентності майбутніх офіцерів на кафедрах військової підготовки в умовах повномасштабної агресії Російської федерації
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Дяков Святослав Іванович ; Diakov Sviatoslav Ivanovych ; Руснак Віталій; Rusnak Vitalii; Кречко Микола; Krechko Mykola; Бакалов Володимир; Bakalov Volodymyr; Олійник Сергій; Oliinyk Serhii
    У статті проведено аналіз наукових праць, нормативно-правової бази і змісту навчальної та навчально-методичної документації щодо формування професійної компетентності майбутніх офіцерів які навчаються на кафедрах військової підготовки. З’ясовано, що з початком повномасштабної агресії російської федерації з’явилися нові фактори які здійснили безпосередній вплив на процес формування професійної компетентності майбутніх офіцерів. Обґрунтовано, що професійна компетентність громадян України які навчаються за програмою підготовки офіцерів запасу полягає в їх спроможності ефективно застосовувати сучасні засоби розвідки та ураження цілей вітчизняного та іноземного виробництва у ході здійснення планування та організації виконання бойових завдань підпорядкованими підрозділами у складі угруповань Збройних Сил України. Виявлено та систематизовано організаційно-педагогічні заходи процесу формування фахової компетентності громадян України які навчаються за програмою підготовки офіцерів запасу. Запропоновано: впровадити дворівневу систему підготовки громадян, скоротити час на підготовку за рахунок відбору і навчання кандидатів які раніше отримали вищу освіту, ввести у систему військової підготовки основні форми дистанційного навчання та стандарти професійної підготовки фахівців в арміях країн-членів НАТО.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук