Перегляд за Автор "Kravchenko Zoia Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Диференціація навчання – шлях розвитку творчих здібностей старшокласника(2014) Кравченко Зоя Іванівна; Kravchenko Zoia IvanivnaУ статті розглянуто вплив диференціації навчання на розвиток творчих здібностей старшокласників. Виокремлено умови ефективності реалізації рівневої та профільної диференціації: 1) зміст навчальної діяльності має створювати передумови для подальшого розвитку творчих здібностей учнів, підтримувати постійний інтерес до предмету, підвищувати результативність навчання; 2) забезпечення поглибленого вивчення окремих дисциплін програми загальної середньої школи; 3) сприяння рівному доступу до якісної освіти різним категоріям учнів відповідно до їх індивідуальних уподобань. Запропоновано використання діалогових форм у процесі викладання алгебри і початків аналізу на конкретних прикладах, також розглянуто застосування рівневої диференціації для розвитку творчих здібностей старшокласників. Використання запропонованих форм навчання буде сприяти знаходженню індивідуального стилю навчання учня.Документ Компетентнісно-орієнтовані задачі як засіб розвитку творчих здібностей(ФОП Цьома С. П., 2017) Кравченко Зоя Іванівна; Kravchenko Zoia IvanivnaУ статті розглянуто різні типи компетентнісно-орієнтованих задач: предметні, міжпредметні, практичні. Запропоновано шляхи конструювання таких задач.Документ Особливості організації самостійної роботи учнів в процесі навчання алгебри і початків аналізу за дворівневим підручником(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Кравченко Зоя Іванівна; Kravchenko Zoia IvanivnaВ статті розглянуто особливості організації самостійної роботи учнів за дворівневим підручником, зокрема виділено чотири основні етапи: стимулюючо- мотиваційний, навчаючий, діагностико-коректуючий, контрольно-оціночний. Виділено види навчального матеріалу для організації самостійної роботи учнів: описуючий, пояснюючий, приписуючий, пов’язуючий та запропоновано відповідні завдання.Документ Розвиток творчої особистості учня в процесі формування математичних понять(2015) Кравченко Зоя Іванівна; Kravchenko Zoia IvanivnaУ статті розглянуто шляхи формування математичних понять з використанням евристичних прийомів, що буде впливати на розвиток творчої особистості учня.Документ Роль якісних задач у формуванні математичної компетентності(ФОП Цьома С. П., 2020) Кравченко Зоя Іванівна; Kravchenko Zoia IvanivnaВ статті розглянуто значення якісних задач у формуванні математичної компетентності. Описано структуру якісної задачі. Наведено приклад якісної задачі з курсу алгебри і початків аналізу.Документ Формування професійної компетентності учителя математики як основа якісної освіти(ФОП Цьома С. П., 2017) Кравченко Зоя Іванівна; Kravchenko Zoia IvanivnaУ статті розглядаються різноманітні наукові підходи до проблеми професійної компетентності вчителя математики, показано актуальність вивчення даного феномену.Документ Цілепокладання як основа планування навчальної діяльності(2016) Кравченко Зоя Іванівна; Kravchenko Zoia IvanivnaУ статті розглянута методика визначення освітніх цілей під час навчання алгебри і початків аналізу. Розглянута діяльність учня, вчителя та їх сумісна діяльність у процесі організації цілепокладання. Підкреслено, що в процесі проектування цілей навчальної діяльності необхідно враховувати особливості цієї діяльності. Проілюстровано логічні зв’язки між елементами змісту навчання, що дозволяють учителю встановити чітку послідовність опанування знаннями, уміннями. Показано, як за результатом проектування цілей навчання можна скласти карту навчальних цілей із теми.