Перегляд за Автор "Kravchenko Anna Olehivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретичні аспекти формування у молодших школярів зі зниженим слухом ціннісного ставлення до рідного краю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кравченко Анна Олегівна; Kravchenko Anna OlehivnaУ статті розкрито теоретичні аспекти процесу формування у молодших школярів зі зниженим слухом ціннісного ставлення до рідного краю. Наголошується, що лише за дотримання системи відповідних педагогічних умов можлива успішна реалізація завдань методики формування у даних учнів ціннісного ставлення до рідного краю як основи екологічної культури особистості. Серед чинників, від яких залежить ефективне формування зазначеного ставлення виділяємо створення емоційно-ціннісної основи спілкування вихованців з природою, використання педагогічно доцільних прикладів дбайливого ставлення людини до природи та реалізацію взаємозв’язку в системі «сім’я– школа» у контексті екологічного виховання.Документ Формування у молодших школярів зі зниженим слухом ціннісного ставлення до рідного краю в умовах спеціального закладу освіти(2021) Кравченко Анна Олегівна; Kravchenko Anna Olehivna; Кульбіда Світлана Вікторівна; Kulbida Svitlana ViktorivnaОб’єктом дослідження є процес формування ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом. Предмет дослідження – педагогічні умови формування ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом початкових класів в умовах спеціального закладу освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови і методику формування ціннісного ставлення до рідного краю учнів зі зниженим слухом початкових класів в режимі спеціального закладу освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти формування ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом, дано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи до системи екологічної освіти і виховання дітей зі зниженим слухом. У другому розділі висвітлено організацію процесу формування ціннісного ставлення до рідного краю у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом, визначено рівні сформованості ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом початкових класів. У третьому розділі обґрунтовано експериментальне дослідження ефективності педагогічних умов формування ціннісного ставлення до рідного краю у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом, висвітлено методику формування зазначеного ставлення в умовах спеціального закладу освіти, яка передбачала здійснення гурткової роботи за розробленим програмно-методичним комплексом «Екосвіт», що включав програму та методичні рекомендації з організації роботи екологічного гуртка та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.