eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kravchenko Anna Olehivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Теоретичні аспекти формування у молодших школярів зі зниженим слухом ціннісного ставлення до рідного краю
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кравченко Анна Олегівна; Kravchenko Anna Olehivna
    У статті розкрито теоретичні аспекти процесу формування у молодших школярів зі зниженим слухом ціннісного ставлення до рідного краю. Наголошується, що лише за дотримання системи відповідних педагогічних умов можлива успішна реалізація завдань методики формування у даних учнів ціннісного ставлення до рідного краю як основи екологічної культури особистості. Серед чинників, від яких залежить ефективне формування зазначеного ставлення виділяємо створення емоційно-ціннісної основи спілкування вихованців з природою, використання педагогічно доцільних прикладів дбайливого ставлення людини до природи та реалізацію взаємозв’язку в системі «сім’я– школа» у контексті екологічного виховання.
  • Документ
    Формування у молодших школярів зі зниженим слухом ціннісного ставлення до рідного краю в умовах спеціального закладу освіти
    (2021) Кравченко Анна Олегівна; Kravchenko Anna Olehivna; Кульбіда Світлана Вікторівна; Kulbida Svitlana Viktorivna
    Об’єктом дослідження є процес формування ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом. Предмет дослідження – педагогічні умови формування ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом початкових класів в умовах спеціального закладу освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови і методику формування ціннісного ставлення до рідного краю учнів зі зниженим слухом початкових класів в режимі спеціального закладу освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти формування ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом, дано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи до системи екологічної освіти і виховання дітей зі зниженим слухом. У другому розділі висвітлено організацію процесу формування ціннісного ставлення до рідного краю у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом, визначено рівні сформованості ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом початкових класів. У третьому розділі обґрунтовано експериментальне дослідження ефективності педагогічних умов формування ціннісного ставлення до рідного краю у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом, висвітлено методику формування зазначеного ставлення в умовах спеціального закладу освіти, яка передбачала здійснення гурткової роботи за розробленим програмно-методичним комплексом «Екосвіт», що включав програму та методичні рекомендації з організації роботи екологічного гуртка та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук