Перегляд за Автор "Krasulia Alla Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організаційно-педагогічні засади фандрейзингової діяльності в державних університетах США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Красуля Алла Вікторівна; Krasulia Alla ViktorivnaДисертація є комплексним дослідженням у галузі компаративної педагогіки щодо управління фандрейзинговою діяльністю в державних університетах США. Охарактеризовано стан розроблення проблеми освітнього фандрейзингу у вітчизняній теорії вищої освіти. Уточнено поняттєво-термінологічний апарат дослідження (фандрейзинг, благодійність, філантропія, меценатство, спонсорство, ендавмент). Визначено концептуальні підходи до розгляду філантропії та фандрейзингу в державних університетах США. Виявлено чинники та виокремлено історичні етапи становлення й розвитку благодійницької та фандрейзингової діяльності у вищій освіті США. З’ясовано нормативно-правові, обґрунтовано організаційні та змістові засади фандрейзингової діяльності у вищій освіті США. Окреслено можливості творчого використання інноваційного потенціалу фандрейзингової діяльності американських університетів. Розроблено прогностичну модель розвитку фандрейзингової діяльності в університетах України.Документ Перспективи використання американського досвіду фандрейзингової діяльності в університетах України(2017) Красуля Алла Вікторівна; Krasulia Alla ViktorivnaДослідження присвячено висвітленню перспектив використання американського досвіду фандрейзингової діяльності в університетах України. На основі порівняльного аналізу нормативно-правових, організаційних та змістових засад благодійницької та фандрейзингової діяльності у вищій школі США та України розроблено прогностичну модель розвитку фандрейзингової діяльності в університетах України. Застосування методу наукової екстраполяції дозволило окреслити можливості творчого використання елементів інноваційного потенціалу фандрейзингової діяльності американських університетів як інструменту диверсифікації джерел ресурсного забезпечення вітчизняного університету в контексті культурно-освітньої інтеграції України до світового співтовариства на національному, регіональному та інституційному рівнях.Документ Перспективи використання досвіду фандрейзингової діяльності державних університетів США у вищий освіті України(2015) Красуля Алла Вікторівна; Krasulia Alla ViktorivnaУ статті узагальнено досвід фандрейзингової діяльності державних університетів США та визначено можливості використання стратегій фандрейзингу американської системи вищої освіти в контексті національних освітніх реформ, культурно-освітньої інтеграції України до світового співтовариства. Розроблено рекомендації щодо використання позитивного американського досвіду на національному, регіональному та інституційному рівнях із виокремленням законодавчого, освітнього, організаційно-педагогічного та методичного аспектів.Документ Характеристика понятійно-термінологічного апарату дослідження управління фандрейзинговою діяльністю в державних університетах США(2012) Красуля Алла Вікторівна; Krasulia Alla ViktorivnaУ статі висвітлено сутність основних понять дослідження управління диверсифікацією джерел фінансування університету в умовахринкового середовища. Роз'яснено основні принципи, завдання та цілі фандрейзингу в державних університетах США та важливість його популяризації у ВНЗ України.Документ Історичні традиції благодійності та актуальний стан фандрейзингової діяльності у вищій освіті України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Красуля Алла Вікторівна; Krasulia Alla ViktorivnaАвтором статті схарактеризовано сутність та взаємозв’язок ключових понять дослідження; проаналізовано історичні тенденції та закономірності розвитку благодійності; систематизовано події, пов’язані з меценатством; виокремлено ключові суб’єкти благодійної діяльності в кожен із визначених періодів; обґрунтовано основні етапи генезису благодійності в Україні; з’ясовано актуальний стан фандрейзингової діяльності в національній системі вищої освіти; а також окреслено перспективи розвитку освітнього фандрейзингу, як інструменту диверсифікації джерел ресурсного забезпечення університету в контексті неоліберальної ідеології сучасних освітніх реформ.