Перегляд за Автор "Krasovska Olha Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Міждисциплінарний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій(2015) Красовська Ольга Олександрівна; Krasovska Olha OleksandrivnaАвтором публікації обґрунтовано сутність і необхідність реалізації міждисциплінарного підходу як невід’ємної умови професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи в галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій. Проаналізовано різні підходи проблеми міждисциплінарності й виокремлено власне бачення напрямів реалізації міждисциплінарного підходу в мистецькій освіті майбутніх учителів початкової школи шляхом конструювання авторського курсу «Методика викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» та запровадження інтегративних технологій навчання.Документ Організація професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти на засадах контекстного навчання(2015) Красовська Ольга Олександрівна; Krasovska Olha OleksandrivnaМетою написання даної статті є розкриття технологій контекстного навчання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти. Базовими формами контекстного навчання є: навчальна діяльність академічного типу (лекційні, семінарські, практичні, лабораторні заняття, самостійна та індивідуальна робота); квазіпрофесійна діяльність (ділові ігри, ігрові форми занять); навчально-професійна діяльність (науково-дослідницька робота, виробнича практика). Технології контекстного навчання: операційно-рольові, навчально-ділові, проблемно-орієнтовані, навчально-рольові та навчально-педагогічні ігри; імітаційне моделювання; аналіз ситуацій професійної діяльності.Документ Удосконалення педагогічних умов професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій(2014) Красовська Ольга Олександрівна; Krasovska Olha OleksandrivnaУ статті означено й проаналізовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій. У ході дослідження виокремлено такі педагогічні умови: створення ситуацій розмірковування й успіху в аудиторній роботі; стимулювання духовно-творчої самореалізації студентів через художньо-педагогічну діяльність; індивідуалізація та диференціація процесу навчання із застосуванням технологій особистісно зорієнтованого підходу, активних методів і форм; створення інноваційного художньо-педагогічного освітнього середовища; розвиток технологічної компетентності викладачів; оновлення змісту мистецької освіти майбутніх учителів початкової школи.