eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Krasovska Olha Oleksandrivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Міждисциплінарний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій
    (2015) Красовська Ольга Олександрівна; Krasovska Olha Oleksandrivna
    Автором публікації обґрунтовано сутність і необхідність реалізації міждисциплінарного підходу як невід’ємної умови професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи в галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій. Проаналізовано різні підходи проблеми міждисциплінарності й виокремлено власне бачення напрямів реалізації міждисциплінарного підходу в мистецькій освіті майбутніх учителів початкової школи шляхом конструювання авторського курсу «Методика викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» та запровадження інтегративних технологій навчання.
  • Документ
    Організація професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти на засадах контекстного навчання
    (2015) Красовська Ольга Олександрівна; Krasovska Olha Oleksandrivna
    Метою написання даної статті є розкриття технологій контекстного навчання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти. Базовими формами контекстного навчання є: навчальна діяльність академічного типу (лекційні, семінарські, практичні, лабораторні заняття, самостійна та індивідуальна робота); квазіпрофесійна діяльність (ділові ігри, ігрові форми занять); навчально-професійна діяльність (науково-дослідницька робота, виробнича практика). Технології контекстного навчання: операційно-рольові, навчально-ділові, проблемно-орієнтовані, навчально-рольові та навчально-педагогічні ігри; імітаційне моделювання; аналіз ситуацій професійної діяльності.
  • Документ
    Удосконалення педагогічних умов професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій
    (2014) Красовська Ольга Олександрівна; Krasovska Olha Oleksandrivna
    У статті означено й проаналізовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій. У ході дослідження виокремлено такі педагогічні умови: створення ситуацій розмірковування й успіху в аудиторній роботі; стимулювання духовно-творчої самореалізації студентів через художньо-педагогічну діяльність; індивідуалізація та диференціація процесу навчання із застосуванням технологій особистісно зорієнтованого підходу, активних методів і форм; створення інноваційного художньо-педагогічного освітнього середовища; розвиток технологічної компетентності викладачів; оновлення змісту мистецької освіти майбутніх учителів початкової школи.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук