Перегляд за Автор "Krasiuk Yaroslav Anatoliiovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості техніко-тактичної підготовки футболістів 15–16 років у річному макроциклі(2021) Красюк Ярослав Анатолійович; Krasiuk Yaroslav Anatoliiovych; Максименко Людмила Михайлівна; Maksymenko Liudmyla MykhailivnaУ статті висвітлено особливості техніко-тактичної підготовки футболістів 15–16 років. Запропоновано засоби для покращення рівня підготовленості гравців. Показано динаміку експериментальних даних, отриманих під час педагогічного дослідження.Документ Особливості техніко-тактичної підготовки футболістів 15–16 років у річному макроциклі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Красюк Ярослав Анатолійович; Krasiuk Yaroslav Anatoliiovych; Максименко Людмила Михайлівна; Maksymenko Liudmyla MykhailivnaПоказано, що технічна підготовка футболістів 15–16 років містить у собі навчання, закріплення та удосконалення рухових дій, прийомів та елементів футболу. Етап тактичної підготовки юних гравців спрямований на вивчення власних тактичних дій. Пріоритетними виступають вправи з тактики, ігрові вправи і двостороння гра. Обґрунтовано програму тренувальних занять на етапі спеціалізованої базової підготовки футболістів 15–16 років за мету мала удосконалити запланований рівень спортивних результатів. Відповідно для реалізації мети на даному етапі підготовки юних гравців командного виду спорту виділяють наступні завдання: вдосконалити спеціальну фізичну підготовленість; сформувати навички техніки гри у футбол; зміцнити психологічну підготовленість; набути досвід у змагальній діяльності. Організація процесу спортивної підготовки футболістів передбачала створення належних умов для проведення занять і вирішення завдання тренування: матеріально-технічне забезпечення; місце занять; метероологічні умови; безпека занять і попередження травматизму. Модель тренувального заняття включала: спрямованість заняття (технічна підготовка, навчання, розвиток фізичних якостей); метод тренування; тривалість заняття; швидкість, темп виконання вправ та інтенсивність; інтервал відпочинку; порядок виконання вправ; характер відпочинку в інтервалах; кількість повторень.