Перегляд за Автор "Kramska Svitlana Hryhorivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Artistic and Creative Potential in the Practice of Future Musiciansperformers Training(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana Hryhorivna; Островський Валерій; Ostrovskyi ValeriiThe article clarifies the meaning of the concept of “artistic and creative potential”, highlights the problematic issues of its development and significance in training of future performers of music profile, substantiates the effectiveness of this process in the practice of the modern music school.Документ Peculiarities of Emotional Culture Formation of Future Teachers of Art Profile in Conditions of the Higher Special Education Institution(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Енська Олена Юріївна; Enska Olena Yuriivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaThe article substantiates the concept of “emotional culture of the teacher”, defines its essence, reveals significance of the content of educational material in the context of formation of this phenomenon for the specialties “Musical Art” and “Choreography”. The article outlines practical and methodological directions of nurturing the culture of emotions of the future specialist of art profile, enriching his emotional sphere in the course of work on an artistic image in educational repertoire samples on a specialty.Документ The Problem of Ethnopedagogical Competence of Future Art Specialists in the Educational Space of a Modern Institution of Culture and Arts(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Енська Олена Юріївна; Enska Olena Yuriivna; Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaThe article identifies the main aspects of ethnopedagogical training of future art specialists, highlights significant areas in this process, specifies the structural components and effective mechanisms for the phenomenon under study in the practice of professional development of art teachers and formation of their ethnopedagogical competence in modern higher art education institution.Документ Вивчення хорового диригування в умовах дистанційної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ статті розглядається діалектичний процес із теоретичних проблем та методично-творчих знахідок у практиці проведення онлайн-занять із дисципліни «Хорове диригування» в умовах вимушеної ситуації карантину. Авторами розкриваються особливості фахової підготовки диригентів в окресленому контексті, конкретизується їх власний підхід до проблеми дистанційного навчання в закладах вищої освіти мистецького спрямування. У статті визначаються методичні аспекти щодо змін у підходах до застосування традиційних методів навчання фаховій дисципліні диригентського циклу, висвітлюються нові можливі шляхи та ефективні методи диригентсько-хорової освіти талановитої молоді в непростих умовах сучасності.Документ Значущість художньо-творчого ресурсу у професійному становленні вокаліста: мистецько-історичний погляд(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana Hryhorivna; Руденко Олександр Федорович ; Rudenko Oleksandr FedorovychУ статті розкривається сутність поняття «художньо-творчий ресурс», висвітлюються історичні аспекти виникнення даного феномену як особливого явища в мистецтві. Робота розкриває природу досліджуваного феномену й висвітлює основні мистецькі площини, у ракурсі яких слід розглядати його зміст і сутність: у художньо-творчій, що розкриває внутрішній духовний світ вокаліста, його почуття, уявлення та систему цінностей; у технічно-виконавській, пов’язаній безпосередньо і вокальним апаратом вокаліста-виконавця і його виконавськими можливостями. Розглянуто головні дієво-творчі позиції художньо-творчого ресурсу, визначено його важливість у контексті підготовки майбутнього вокаліста і його подальшого професійного становлення, окреслено значимість та унікальність досліджуваного феномену у практиці сучасної вокальної школи.Документ Методичні аспекти формування емоційної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва(2015) Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ статті обгрунтовується поняття «емоційна культура вчителя», визначається її сутність, розкривається значущість індивідуальної форми навчання в контексті формування даного феномену. Окреслюються практичні й методичні напрями виховання культури емоцій майбутнього вчителя музичного профілю, збагачення його емоційної сфери у процесі роботи над музично-художнім образом у вокально-хоровому творі.Документ Особливості вокального дихання у процесі підготовки майбутнього співака(2020) Ребсель-Цибульняк Матеа; Rebsel-Tsybulniak Matea; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерське дослідження присвячено важливій у вокальному мистецтві темі. У представленому аналізі теоретичних питань з досліджуваної проблеми автором розкрито феномен вокального дихання як основи вокальної техніки, визначено специфіку роботи дихального апарату співака та типи дихання. Експериментально-практична частина дослідної роботи за проектом автора містить методичні засади роботи над вокальним диханням у процесі підготовки майбутнього співака: розкрито значущість опанування студентом навичок дихання у культурі співу, визначено ефективні напрямки та рекомендації щодо роботи над диханням у процесі навчання вокалу за педагогічним досвідом корифеїв вокальної педагогіки.Документ Особливості забезпечення творчої співпраці виконавців у хоровому колективі(2020) Аніщенко Марія Олександрівна; Anishchenko Mariia Oleksandrivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерська робота присвячена професійно-цікавій у практиці хорового виконавства темі. У роботі проаналізовано теоретичні аспекти проблеми творчої співпраці у хоровому колективі, проблемність яких розкрито у конкретизації понятійно-термінологічного апарату дослідження, уточнення змісту його ключових понять, висвітлення хорового мистецтва як унікального виду творчої діяльності, визначення особливостей організації творчої співпраці виконавців у хоровому колективі. В експериментальній частині магістерського дослідження визначено методичні засади забезпечення творчої співпраці виконавців у хоровому колективі, де досліджуваний феномен виступає одним з найважливіших факторів музично-виконавського середовища.Документ Особливості професійної підготовки естрадних вокалістів-виконавців у закладах вищої освіти культури і мистецтв(2020) Коваль Катерина Олексіївна; Koval Kateryna Oleksiivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерська робота присвячена важливій в естрадно-вокальному мистецтві темі. У роботі проаналізовано теоретичні основи професійної підготовки естрадних вокалістів-виконавців: сутність і зміст фахового розвитку майбутніх вокалістів-виконавців; сучасний стан професійної підготовки фахівців вокально-виконавського напрямку. Автором розкрито хід проведення експериментально-практичної частини дослідження (діагностовано рівень розвиненості професійного розвитку естрадних вокалістів-виконавців у закладах вищої освіти культури і мистецтв), визначено методичні засади їх фахового становлення в умовах сучасного мистецького закладу (педагогічні умови та методичне забезпечення у контексті досліджуваної проблеми).Документ Особливості підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики в школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ статті розглядається проблема підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики в школі в ракурсі роботи з дитячими хоровими колективами. Підготовчий етап розглядається як провідний. Аналізуються його особливості, складові та передумови. Уточнюються складові професійної диригентсько-хорової майстерності майбутніх вчителів музики.Документ Розвиток артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу(2020) Кучкова Інна Іванівна; Kuchkova Inna Ivanivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ магістерській роботі розроблено перспективні напрямки вдосконалення процесу розвитку артистичних здібностей у студентів на заняттях з естрадного співу, а також конкретизовано особливості розвитку артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу. Робота містить уточнення сутності тa структури артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу, а також обґрунтування та розробку педагогічних умов та ефективних напрямків розвитку артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу.Документ Розвиток музичного смаку у майбутніх естрадних вокалістів в умовах вищої професійної освіти(2020) Пасічник Людмила Вадимівна; Pasichnyk Liudmyla Vadymivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ магістерській роботі міститься теоретичне обґрунтування та апробація експериментальної методики розвитку музичного смаку естрадних вокалістів в умовах вищої професійної освіти, а також компоненти музичного смаку естрадних вокалістів та їх розвиток в умовах вищої професійної освіти. Робота містить уточнення компонентів музичного смаку естрадних вокалістів в умовах вищої професійної освіти, а також обґрунтування та розробку педагогічних умов розвитку музичного смаку естрадних вокалістів.Документ Роль етнопедагогічного підходу у практиці підготовки вчителя-музиканта до мистецько-педагогічної діяльності у школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana Hryhorivna; Матвієнко Тетяна; Matviienko TetianaУ роботі окреслюється важливість етнопедагогічного підходу у практиці підготовки вчителів музичного мистецтва у мистецькому закладі вищої освіти, висвітлюється потреба глибокого осучаснення набутків української етнопедагогіки в умовах сучасності. Стаття визначає мету і вагомість зазначеного феномену, запровадження якого в освітній процес ЗВО може забезпечити успішне мистецьке становлення майбутніх учителів-музикантів за фахом та їх готовність до подальшої музично-педагогічної діяльності з елементами етнопедагогічного спрямування в умовах освітнього процесу загальноосвітньої школи.Документ Формування вокальної культури майбутніх співаків у процесі фахової підготовки у ЗВО(2021) Старун Олена Андріївна; Starun Olena Andriivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерське дослідження присвячено важливій темі фахової підготовки майбутніх співаків, аспектам формування їх вокальної культури. Робота розкриває процес формування вокальної культури співаків як складний і багатогранний феномен, що охоплює широкий спектр художньо-мистецьких традицій його існування. Теоретичні основи дослідження визначають сутність понятійного апарату, висвітлюють процес фахової підготовки у профільних вищих закладах як освітній фундамент становлення майбутніх співаків. Методичні засади окреслюють складові формування вокальної культури здобувачів вищої вокальної освіти у процесі їх фахової підготовки, визначають методи й прийоми.Документ Формування духовної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва(2015) Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ статті розглядаються поняття «духовність», «дух», «духовна культура», піднімаються питання щодо становлення особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва, культури його спілкування; визначається вплив вокального мистецтва на професійне становлення й формування морально-естетичних цінностей педагога. Приділено увагу духовній музиці як джерелу позитивної енергетики, яка збагачує людину та вдосконалює її духовно.Документ Формування навичок художньої інтерпретації вокальних творів у майбутніх співаків(2020) Буряк Вaлентинa Геннaдiївнa; Buriak Valentyna Hennadiivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерське дослідження присвячено важливій у вокальному виконавстві темі. Аналіз теоретичних питань з досліджуваної проблеми розкриває психoлoгo-педaгoгiчний аспект художньої інтерпретації вокальних творів майбутніми співаками, сутнiсть тa структуру інтерпретаційних нaвичoк, осoбливoстi вoкaльнo-викoнaвськoї дiяльнoстi фахівців з вокального мистецтва. Експериментально-практична робота з формування навичок художньої інтерпретації вокальних творів майбутніми співаками представлена визначенням педагогічних умов, певних ефективних методів та прийомів щодо досліджуваної проблеми.Документ Формування професійної культури вокалістів у процесі підготовки у ЗВО сфери культури і мистецтв(2020) Казакова Олена Олександрівна; Kazakova Olena Oleksandrivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ магістерській роботі розроблено модель формування професійної культури вокалістів у ЗВО сфери культури і мистецтв та апробації експериментальної методики, а також конкретизовано специфіку розвитку професійної культури вокалістів у ЗВО сфери культури і мистецтв. Робота містить дослідження рівнів сформованості професійної культури вокалістів у ЗВО сфери культури і мистецтв, а також розробку педагогічні умови формування професійної культури вокалістів у процесі підготовки у ЗВО сфери культури і мистецтв.Документ Формування співацьких вмінь та навичок в учасників аматорських вокально-хорових колективів(2021) Андрух Тетяна Олексіївна; Andrukh Tetiana Oleksiivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерське дослідження присвячено важливій у вокально-хоровому виконавстві темі. Аналіз теоретичних питань з досліджуваної проблеми розкриває аматорський вокально-хоровий колектив як педагогічно-миcтецьке явище, сутність поняття «співацькі вміння та навички в учасників аматорського вокально-хорового колективу», особливості роботи з виконавцями-аматорами. Експериментально-практична робота з формування співацьких умінь та навичок в учасників аматорського вокально-хорового колективу представлена визначенням педагогічних умов та методичних рекомендацій щодо досліджуваної проблеми.Документ Формування співацького голосу майбутнього вокаліста засобами резонансної техніки у процесі фахової підготовки(2021) Перешивайло Ольга Валеріївна; Pereshyvailo Olha Valeriivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерське дослідження присвячено важливій темі виховання майбутнього вокаліста, практичних аспектів роботи з його співацьким голосом засобами резонансної техніки. Теоретичні основи досліджуваного феномену розкрито у процесі аналізу психо-фізіологічних і акустичних властивостей голосу, висвітлення резонансної техніки постановки голосу як основи вокального навчання. Методичні засади обгрунтовано важливістю забезпечення педагогічних умов та доцільністю застосування розроблених методичних рекомендацій щодо формування співацького голосу майбутнього вокаліста засобами резонансної техніки у процесі фахової підготовкиДокумент Формування творчої активності майбутніх учителів музичного мистецтва(2015) Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ статті розкрито сутність процесу формування творчої активності студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва. Обґрунтовано педагогічні, психологічні, органiзацiйні умови, що необхiднi для забезпечення процесу формування творчої активності студентів. Визначено основні види та методи роботи вчителя щодо створення творчої атмосфери на уроці музичного мистецтва. Зазначено, що результативність формування творчої активності майбутнього вчителя у процесі музичної освіти залежить від орієнтації викладачів і студентів на саморозвиток і самореалізацію в процесі спільного оволодіння творчими видами діяльності; включення студентів у навчально-творчий процес згідно з індивідуальним освітнім маршрутом.