Перегляд за Автор "Krakhmalova Nina"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підприємницька екосистема в сучасному інформаційному суспільстві(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Байда Б. Ф.; Baida B. F.; Крахмальова Ніна; Krakhmalova Nina; Пелех Ю. І.; Pelekh Yu. I.Метою статті є дослідження особливостей взаємозалежності основних атрибутів підприємницької екосистеми, проведено аналіз інструментів оцінювання екосистеми підприємництва. Запропоновано схему взаємозв'язку між підприємницькою екосистемою та її елементами і основними чинниками впливу, яка ілюструє залежність поміж підприємницькою екосистемою та впливом глобалізації, діджиталізації, автоматизації, обміну інформацією та інформаційними, зокрема цифровими технологіями, які з’являються і змінюють підприємницьку діяльність, її бізнес-середовище. Кожен елемент підприємницької екосистеми (політика, фінанси, культура, підтримка, людський капітал і ринки), представлений у взаємопов'язаній структурі, що візуально підкреслює їхню роль в екосистемі. Ключовими чинниками успішного розвитку підприємницької екосистеми є ресурси, стратегія, культура управління, людський капітал та партнерські мережі. Проведено аналіз інструментів оцінювання екосистеми підприємництва. Регулярне оцінювання стану екосистеми дає змогу визначити її вплив на економічну діяльність та підтримати належний рівень розвитку.Документ Розвиток стратегічного потенціалу підприємництва в умовах інноваційної конкуренції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Синюра-Ростун Надія; Syniura-Rostun Nadiia; Крахмальова Ніна; Krakhmalova Nina; Клим Андрій; Klym AndriiМетою наукового дослідження є поглиблення розуміння процесу управління стратегічним потенціалом підприємництва в умовах інноваційної конкуренції, представлення напрямів формування та розвитку соціокультурного потенціалу та людського капіталу на підприємстві. Виокремлено керунки розвитку стратегічного потенціалу підприємництва в умовах інноваційної конкуренції передбачає вироблення та втілення ефективних стратегій, спрямованих на створення конкурентних переваг та забезпечення стійкого розвитку підприємств: формування та розвиток інноваційного потенціалу, людського капіталу, соціокультурного потенціалу, методи стратегічного управління, формування партнерства та посилення взаємодії, орієнтир на сталий розвиток підприємництва. Виділено способи, якими формування соціокультурного потенціалу сприяє стратегічному розвитку підприємства в умовах інноваційної конкуренції: розуміння культурних особливостей ринку, підвищення креативності та інновацій, адаптація продуктів та послуг, установлення довіри та взаємовідносин, адаптивне управління, створення конкурентної переваги, підвищення відчуття спільності та приналежності, задоволеності роботою та лояльності й утримання працівників, зниження плинності кадрів. Розвиток людського капіталу на підприємстві відіграє ключову роль у стратегічному розвитку в умовах інноваційної конкуренції через реалізацію таких напрямів: навчання та розвиток навичок, стимулювання творчості та інновацій, програми розвитку лідерського потенціалу, культура співпраці та командна робота, підтримка робочого клімату.