Перегляд за Автор "Kozubovska Iryna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання навчальних тренінгів у підготовці майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Мельничук Ірина; Melnychuk Iryna; Козубовська Ірина; Kozubovska Iryna; Мішеніна Тетяна; Mishenina TetianaУ статті розглянуто шляхи використання навчальних тренінгів у в підготовці магістрів медицини Особлива увага звернута на використання майбутніми викладачами сучасних, ефективних, інноваційних педагогічних технологій, серед яких виділено навчальні тренінги. Зазначено, що навчальні тренінги сприяють інтеграції професійної медичної підготовки та педагогічної освіти, дають змогу майбутнім магістрам медицини апробувати власні фахові знання, вміння і навички у педагогічних ситуаціях, що моделюють професійнопедагогічну, медично-професійну діяльність. Актуалізовано доцільність ознайомлення магістрантів зі специфікою інноваційної педагогічної діяльності загалом і сучасними ефективними технологіями навчання, зокрема з навчальними тренінгами. Аргументовано, що науково обґрунтований, методично забезпечений і правильно проведений навчальний тренінг викладачем медичного ЗВО дає змогу майбутнім фахівцям медичної сфери отримати конкретні знання, апробувати професійні вміння й навички у змодельованих квазіпрофесійних ситуаціях, необхідні для компетентної професійної діяльності. Визначено першочергові завдання для розробки і проведення навчальних тренінгів з характерними ознаками ефективного функціонування тренінгової групи. Конкретизовано основні риси тренінгів, які необхідно враховувати в процесі застосування означених інновацій: чітко визначена кількість учасників (зазвичай 10–15 осіб); все, що відбувається під час його проведення, обговорюється на занятті тут і тепер, демонструється з урахуванням актуальних знань, умінь, навичок та особистого досвіду учасників, без використання домашніх завдань або попередньої підготовки до виконання вправ; у процесі роботи навчально-тренінгової групи на перший план виходить активність учасників та їхня готовність виконувати анонсовані види діяльності (які відповідають темі заняття), що передбачає ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку; заняття в умовах навчальних тренінгів спрямовані на формування нових знань і розширення практичного професійного досвіду учасників групи. Передбачалося, що в процесі активності майбутніх магістрів медицини в навчальних тренінгах, учасники навчально-тренінгової групи мають змогу визначити основні переваги такої роботи для використання тренінгових форм і методів навчання у майбутній педагогічній діяльності на посаді викладача медичного ЗВО