Перегляд за Автор "Kovshar Olena Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичних ігор(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ковшар Олена Вікторівна; Kovshar Olena ViktorivnaМовленнєва діяльність дошкільників є підґрунтям стимулювання та збагачення комунікативних навичок, адаптації до повноцінного соціокультурного життя. Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення ігрова діяльність має особливе значення, як необхідна умова всебічного розвитку. Тяжкі порушення мовлення (ТПМ) впливають на діяльність та поведінку дитини, негативно позначаються на формуванні всього психічного життя. Для дітей-дошкільників, що мають тяжкі порушення мовлення, гра виступає необхідною умовою всебічного розвитку особистості та інтелекту. Формування повноцінної мовленнєвої діяльності дітей з тяжкими порушеннями мовлення за допомогою дидактичних ігор є актуальною проблемою, що потребує розробки та перевірки умов їх організації, включення у виховний процес дошкільних закладів. Логопедична дидактична гра спрямована на формування у дитини потреби в знаннях, удосконалення пізнавальних умінь і навичок, активізації та корекції мовленнєвої діяльності. Мовленнєва діяльність дошкільників, тяжкі порушення мовлення, логопедична дидактична гра.Документ Розвиток усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичних ігор(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ковшар Олена Вікторівна; Kovshar Olena Viktorivna; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Dehtiarenko Tetiana MykolaivnaОб'єктом дослідження є процес мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями. Предмет дослідження – розвиток усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичних ігор. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні засади проблеми розвитку усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями. Проведено аналіз проблеми розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку в науковій літературі. Висвітлено порушення мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Описано дидактичну гру, як засіб навчання дітей дошкільного віку. У другому розділі визначено стан розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями на констатувальному етапі дослідження. Описано організацію та методику констатувального експерименту. У третьому розділі описано дослідження розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями на практичному етапі. Висвітлено особливості організації занять з розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями та представлено аналіз результатів контрольного етапу дослідження. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 113 сторінок, з них – 63 сторінки основного тексту, 6 таблиць, 9 рисунків, 58 джерел.