eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kostusiak N. M."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Продуктивні механізми формування мовно-естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога на практичних заняттях із морфології української мови
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Костусяк Н. М.; Kostusiak N. M.
    У статті наголошено на важливості низки пріоритетних для студентів- філологів завдань, серед яких опанування відомостей про морфологічний ярус української мови, а також оволодіння вміннями й навичками аналізу мовного матеріалу, що водночас забезпечує естетизацію навчально-виховного процесу. На реалізацію цього спрямовано низку вправ, які, з одного боку, дадуть змогу удокладнити здобуті теоретичні знання, а з іншого – сприятимуть розвиткові позитивно-ціннісних орієнтирів у майбутніх учителів-словесників. Розв’язання порушених питань забезпечує аналіз дібраних із поезії Л. Костенко речень, на основі яких з’ясовано особливості морфологічних виражальних засобів, що виконують оцінно-виховну функцію, сприяють формуванню мовно-естетичних компетентностей студентів-філологів, забезпечують оволодіння рідною мовою й удосконалюють уміння вільно оперувати естетично вартісними мовними засобами в різних комунікативних ситуаціях, а також вияскравлюють художньо- оцінну потужність поезії Л. Костенко.
  • Документ
    Продуктивні механізми формування мовно-естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога на практичних заняттях із морфології української мови
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Костусяк Н. М.; Kostusiak N. M.
    У статті наголошено на важливості низки пріоритетних для студентів- філологів завдань, серед яких опанування відомостей про морфологічний ярус української мови, а також оволодіння вміннями й навичками аналізу мовного матеріалу, що водночас забезпечує естетизацію навчально-виховного процесу. На реалізацію цього спрямовано низку вправ, які, з одного боку, дадуть змогу удокладнити здобуті теоретичні знання, а з іншого – сприятимуть розвиткові позитивно-ціннісних орієнтирів у майбутніх учителів-словесників. Розв’язання порушених питань забезпечує аналіз дібраних із поезії Л. Костенко речень, на основі яких з’ясовано особливості морфологічних виражальних засобів, що виконують оцінно-виховну функцію, сприяють формуванню мовно-естетичних компетентностей студентів-філологів, забезпечують оволодіння рідною мовою й удосконалюють уміння вільно оперувати естетично вартісними мовними засобами в різних комунікативних ситуаціях, а також вияскравлюють художньо- оцінну потужність поезії Л. Костенко.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук