eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kostiuchenko Maksym Anatoliiovych"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Знання про глікемічний індекс для майбутніх фахівців фізичної культури та спорту
    (Гельветика, 2025) Паришкура Юлія Володимирівна; Paryshkura Yuliia Volodymyrivna; Гайова Людмила Володимирівна; Haiova Liudmyla Volodymyrivna; Пуздимир Микола Іванович; Puzdymyr Mykola Ivanovych; Костюченко Максим Анатолійович; Kostiuchenko Maksym Anatoliiovych; Захарова Ірина Юріївна; Zakharova Iryna Yuriivna
    Одним з важливих параметрів, що впливає на процеси енергетичного забезпечення під час фізичних вправ, є глікемічний індекс (ГІ) продуктів харчування. Знання про ГІ є важливим для майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, оскільки доз- воляє оптимізувати харчування для покращення результатів, відновлення після навантажень та підтримки загального здо- ров’я атлетів і осіб, що займаються фізичними вправами з оздоровчими цілями. Метою дослідження є актуалізація знань про ГІ у процесі формування освітнього компоненту «Спортивне харчування» у ос отовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Методологія. Теоретичні основи фізіології, біохімії та гігієни харчування. Основи раціонального та збалансованого хар- чува ня. Завдання дослідження: вивчення та аналіз наукової літератури щодо наявних даних про ГІ; інтеграція матеріалів для під- готовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту під час формування освітнього компоненту «Спортивне харчування» у процесі його моделювання. Матеріали та методи. Метод теоретичного аналізу та узагальнення наукової літератури, моделювання. Наукова новизна дослідження полягає у узагальненні та актуалізації знань про глікемічний індекс у процесі моделювання осві енту «Спортивне харчування». Висновки. Знання про ГІ є необхідним для майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, оскільки це допомагає не лише покращити фізичну працездатність атлетів, але й підтримувати їхнє здоров’я. Врахування ГІ продуктів у складі харчування сприяє оптимальному використанню енергії, відновленню після тренувань і забезпеченню розвитку витривалості. Враховуючи це, важливо інтегрувати навчання про ГІ в освітні програми підготовки фахівців у освітньому компоненті «Спортивне харчування» Ключові слова:
  • Документ
    Теоретично-методичні аспекти навчання вправ у фітнесу
    (Гельветика, 2024) Бойко Олександр Григорович; Boiko Oleksandr Hryhorovych; Козерук Кирило Вадимович; Kozeruk Kyrylo Vadymovych; Костюченко Максим Анатолійович; Kostiuchenko Maksym Anatoliiovych; Абрамов Сергій Анатолійович; Abramov Serhii Anatoliiovych; Нікітенко Євгеній Вікторович; Nikitenko Yevhenii Viktorovych
    Сьогодні активно розвивається фітнес, різних напрямків, функціональне тренування. Важливою умовою у підготовці май-бутніх фахівців фізичної культури та спорту є формування теоретично-методичної підготовленості у процесі здобуття освіти з подальшою реалізацією під час навчання фітнесу. Теоретично-методична підготовленість формується під час здо-буття освіти рахунком слухання лекцій, практичної діяльності та самостійної підготовки, зокрема написання конспектів, підготовки до самостійного проведення частини або всього заняття. Для опанування отриманого матеріалу під час лекцій слід описати окрім етапів навчання вправ, підвідних і спеціальних засобів для покращення засвоєння матеріалу, а і теоретична складова, що є початком інформування тих, кого навчаємо або тренуємо.У роботі представлено навчання на прикладі вправи «Burpee», що є однією з найрозповсюдженіших вправ, яку можливо використовувати під час дистанційного та онлайн навчання. Під час її навчання слід почати навчання з вивчення м’язів, що беруть участь у її виконанні у класичному варіанті вправи та в її різновидах. Також слід розібратись у послідовності навчання, яке слід почати зі словесного та наочного методів: пояснення та показу, надалі переходити до практичного методу, почина-ючи з допоміжних вправ.Мета роботи. Узагальнити та систематизувати данні прикладом опису теоретично-методичної інформації при навчанні однієї вправи, у процесі самопідготовки майбутніх фахівців фізичної культури та спорту.Завдання дослідження. Вивчення літературних джерел і їх аналіз, синтез, узагальнення, систематизація, опис.Методологія дослідження передбачало використання основ теорії та методики фізичної культури, методичних основ спортивного тренування, анатомії та фізіології, аналіз та синтез, актуалізація, опис.Наукова новизна полягає у здійснені актуалізації важливих сторін самопідготовки майбутніх фахівців фізичної культури та спорту, що доречно для формування теоретично-методичної підготовленості.Матеріали та методи. У процесі збору та систематизації інформації проводились бесіди з фітнес-тренерами м. Черні-гова та м. Києва (n=32).Висновки. У процесі узагальнення та систематизації інформації при навчанні вправ наведено на прикладі нав-чання вправам данні теоретично-методичної самопідготовки, що є актуальні для майбутніх фахівців фізичної культури та спорту.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності