Перегляд за Автор "Kostikov Oleksandr Anatoliiovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методи адаптивного тестування знань студентів(2016) Загребельний Сергій Леонідович; Zahrebelnyi Serhii Leonidovych; Загребельна Олена Олександрівна; Zahrebelna Olena Oleksandrivna; Костіков Олександр Анатолійович; Kostikov Oleksandr AnatoliiovychАвтори у статті розглядають методи адаптивного тестування знань студентів (алгоритм класичного адаптивного тестування знань закритого типу, алгоритм адаптивного тестування знань закритого типу «Ренесанс» Григор’єва-Дем’янова, алгоритм адаптивного тестування знань закритого типу «Маятник» Григор’єва-Дем’янова, алгоритм адаптивного тестування знань закритого типу «Неокласицизм»). Усі методи адаптивного тестування детально описані авторами, розглянута математична модель створення адаптивного тесту з урахуванням часу, наведено алгоритм та блок-схема адаптивного комп’ютерного тесту. На основі даної блок-схеми авторський колектив самостійно розробив комп’ютерну тестуючи оболонку на основі веб-програмування (з використанням інструментарію веб-сторінок - php, системи управління базами даних - SQL і можливістю захищеного доступу до сайту – SSL) та виклали її у глобальну мережу Інтернет.Документ Он-лайн тестування знань студентів – інноваційна форма дистанційної освіти(2015) Загребельний Сергій Леонідович; Zahrebelnyi Serhii Leonidovych; Загребельна Олена Олександрівна; Zahrebelna Olena Oleksandrivna; Костіков Олександр Анатолійович; Kostikov Oleksandr AnatoliiovychАвтори у статті розглядають актуальну проблему вдосконалення процесу навчання із застосуванням он-лайн тестування для перевірки знань студентів. Особливу увагу приділено різновидам комп’ютерних тестів, підходам та вимогам до їх створення і способів використання в навчальному процесі.Авторський колектив самостійно розробив комп’ютерну тестуючи оболонку на основі веб-програмування (з використанням інструментарію веб-сторінок – php та системи керування базами даних – SQL) та виклали її у глобальну мережу, описані вимоги до її розробки та процес використання тестів для оцінювання знань студентів.