eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kosovets Olena"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Цифрові технології як засіб адаптивного навчання здобувачів вищої освіти інформатиці та математиці
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Косовець Олена; Соя Олена; Крупський Ярослав; Тютюн Любов; Kosovets Olena; Soia Olena; Krupskyi Yaroslav; Tiutiun Lyubov
    Формулювання проблеми. В умовах онлайн/змішаного навчання актуальність дослідження щодо використання цифрових технологій як засобу адаптивного навчання здобувачів вищої освіти інформатиці та математиці незаперечна. Реалізація засад адаптивного навчання за допомогою цифрових технологій надає значні можливості для індивідуалізації й диференціації освітнього процесу відповідно до когнітивних особливостей та освітніх потреб кожного випускника. Матеріали і методи. Дослідження опирається на праці вітчизняних і зарубіжних науковців. Використані теоретичні та практичні методи. За допомогою методів системного аналізу і теоретичного узагальнення проведено дослідження впровадження системи адаптивного навчання в умовах дистанційного навчання у Вінницькому державному педагогічному університеті імені М. Коцюбинського. Результати. Обґрунтовано, що з розвитком електронного навчання стало можливим ефективне забезпечення адаптивності процесу навчання здобувачів вищої освіти інформатиці та математиці. Адаптація передбачає аналіз індивідуальних особливостей і початкового рівня підготовки здобувачів освіти, впровадження процесу інтерактивного навчання, оцінку критеріїв успішності для переходу на наступний рівень навчання тощо. Розглянуто методичні аспекти адаптивного навчання в інформаційній навчальній системі закладу вищої освіти. Висновки. Система адаптивного навчання математики та інформатики забезпечує оптимальну адаптацію освітнього процесу до індивідуальних особливостей і персональних уподобань студента, сприяє активізації їхньої пізнавальної діяльності, підвищує мотивацію до навчання, надає можливість здійснювати моніторинг навчання і його коригувати для досягнення запланованих індивідуальних результатів. Адаптивна система навчання має потенціал для забезпечення повного залучення студентів у процес побудови власної індивідуальної освітньої траєкторії, розвитку їхньої активності, удосконалення індивідуалізації освітнього процесу тощо.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук