Перегляд за Автор "Kosobriukhov Yan"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості маркетингового менеджменту компаній з управління нерухомістю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Фісуненко Павло; Fisunenko Pavlo; Кособрюхов Ян; Kosobriukhov YanУ статті проаналізовано особливості становлення маркетингового менеджменту для компаній у сфері управління нерухомістю. Проаналізовано основні засади функціонування клієнтоорієнтованої моделі для компаній з управління нерухомістю (диференціація груп споживачів з метою формування окремого стратегічного плану й тактичних кроків для кожної цільової групи, комунікаційна діяльність зі споживачем, тісна співпраця із стейкхолдерами на усіх етапах реалізації проєктів, взаємозв’язок результатів та практичних дій, наявність здатності системи маркетингового менеджменту до реінжинірингу). Проведено аналіз окремих складових елементів економічної категорії «маркетингова діяльність» компанії на ринку нерухомості, визначено основні концепції формування загальних рис системи управління маркетинговою діяльністю компанії на ринку нерухомості, сформовано перелік основних принципів маркетингової діяльності компанії в сучасних умовах ведення бізнесу.