eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Korostova Iryna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Стан та перспективи маркетингу під час війни
    (2022) Коростова Ірина; Korostova Iryna
    Враховуючи наслідки кризи COVID-19 та війни, життя, яким ми його знаємо, змінилося. Підходи та процедури, які сприймалися як належне, зараз переглядаються. Загалом командні стратегії швидко розвиваються, і команди маркетингу не є винятком. В умовах кризи першим напрямком скорочення бюджету компаній є маркетинг. Однак криза, спричинена пандемією COVID-19, показала протилежне: наскільки важливо використовувати маркетингові інструменти для утримання існуючої та завоювання нової аудиторії. Війна в Україні завдала нищівного удару по економіці країни, і звісно, маркетинг також змінив своє звичне життя. Актуальність теми зумовлена тим, що маркетинг здатний бути ефективним інструментом відновлення та розвитку бізнесу в Україні. Метою роботи є визначення плану дій маркетингу під час війни в Україні. Зараз довгострокове стратегічне планування складний тпроцес, бо ситуація змінюється щодня. Оперативно-тактичні рішення вийшли на перший план. Тому в рамках маркетингу детальнішу увагу слід приділяти визначенню ймовірності інвестиційного ризику стосовно витрат компаній на вжиття заходів щодо відновлення діяльності в критичний момент.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук