Перегляд за Автор "Korostova Iryna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стан та перспективи маркетингу під час війни(2022) Коростова Ірина; Korostova IrynaВраховуючи наслідки кризи COVID-19 та війни, життя, яким ми його знаємо, змінилося. Підходи та процедури, які сприймалися як належне, зараз переглядаються. Загалом командні стратегії швидко розвиваються, і команди маркетингу не є винятком. В умовах кризи першим напрямком скорочення бюджету компаній є маркетинг. Однак криза, спричинена пандемією COVID-19, показала протилежне: наскільки важливо використовувати маркетингові інструменти для утримання існуючої та завоювання нової аудиторії. Війна в Україні завдала нищівного удару по економіці країни, і звісно, маркетинг також змінив своє звичне життя. Актуальність теми зумовлена тим, що маркетинг здатний бути ефективним інструментом відновлення та розвитку бізнесу в Україні. Метою роботи є визначення плану дій маркетингу під час війни в Україні. Зараз довгострокове стратегічне планування складний тпроцес, бо ситуація змінюється щодня. Оперативно-тактичні рішення вийшли на перший план. Тому в рамках маркетингу детальнішу увагу слід приділяти визначенню ймовірності інвестиційного ризику стосовно витрат компаній на вжиття заходів щодо відновлення діяльності в критичний момент.