eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Korol Tetiana"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Digital Technologies for Teaching English as a Foreign/Second Language
    (2024) Антоненко Наталія; Коноваленко Тетяна; Король Тетяна; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Прокопчук Наталія; Салюк Богдана; Шевченко Марина; Школа Ірина; Antonenko Nataliia; Konovalenko Tetiana; Korol Tetiana; Podosynnikova Hanna Ihorivna; Prokopchuk Nataliia; Saliuk Bohdana; Shevchenko Maryna; Shkola Iryna
    Колективна монографія розкриває різні аспекти використання цифрових технологій у навчанні англійської мови як іноземної/другої мови (цифровий сторітелінг, мобільні застосунки, інтерактивне навчання і онлайн-ігри, тощо) та надає освітянам і дослідникам ресурс для збагачення їхньої професійної діяльності. Окрема увага приділена цифровим інструментам для впровадження соціально-емоційного навчання та інклюзивної освіти на уроках англійської мови. Для вчителів англійської мови, методистів, викладачів вищих закладів освіти, науковців, здобувачів вищої освіти.
  • Документ
    Ігрова діяльність як засіб реалізації освітньо-корекційного процесу в ортопедагогіці: принципи, методи і форми в різних освітніх середовищах
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Пустовалов Віталій; Усатова Ірина; Король Тетяна; Супрунович Вікторія; Халявка Роман; Pustovalov Vitalii; Usatova Iryna; Korol Tetiana; Suprunovych Viktoriia; Khaliavka Roman
    У статті проаналізовано теоретико-методичні основи використання спортивних та рухливих ігор як ефективного засобу реалізації освітньо-корекційного процесу в ортопедагогіці. Встановлено, що ігрова рухова активність сприяє не лише фізичному розвитку дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, а й формуванню соціальних навичок, емоційної стійкості та адаптаційного потенціалу. Визначено ключові принципи організації спортивно-ігрової діяльності в умовах спеціальних та інклюзивних закладів освіти. Виокремлено провідні методи та організаційні форми впровадження рухливих ігор у корекційно-розвивальне середовище з урахуванням психофізичних особливостей дітей з ОРА. Вмотивовано доцільність індивідуалізації навантаження, варіативності ігрових завдань і використання елементів командної взаємодії для розвитку моторних функцій. Вивчено фактори, що впливають на ефективність спортивно-ігрових занять, зокрема рівень мотивації, безпечність рухового простору та готовність педагогів до інноваційних підходів. Порівняно підходи до організації рухливих ігор у різних типах освітніх середовищ, з акцентом на специфіку корекційної спрямованості. Розроблено модель інтеграції спортивних ігор у систему фізичного виховання дітей з ОРА. Спроєктовано алгоритм добору рухливих ігор відповідно до корекційних завдань і рівня функціональних можливостей дитини. Запропоновано методичні рекомендації щодо підвищення ефективності фізкультурно-ігрових занять. Узагальнено дані, що підтверджують позитивний вплив рухової активності на покращення фізичного та психоемоційного благополуччя дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Рекомендовано системне впровадження спортивних та рухливих ігор як обов’язкового компонента освітньо-корекційної діяльності в ортопедагогічній практиці. Підсумовано, що рухова ігрова діяльність є дієвим інструментом комплексного розвитку та соціалізації дітей з ОРА, що вимагає науково обґрунтованого підходу до її організації та дидактичного забезпечення.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук