Перегляд за Автор "Kornieieva Iryna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Stages of Professionally-Oriented Monologue-Presentation Training of the Future Designers and Сorresponding System of Exercises(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Корнєєва Ірина; Kornieieva IrynaIn the article the stages of professionally-oriented monologue-presentation training of the future designers of Ukrainian higher education institutions are analyzed and defined clearly. The main general didactic and general methodological, also including the special principles of the professionally-oriented monologue-presentation training are outlined. These principles of learning foreign language presentation on the basis of the personality-activity approach are aimed at developing cognitive-creative potential of the student, who is motivated at continuous learning and self-improvement. The main requirements to the exercises are formed. The examples of the exercise system, which the future designers ought to fulfill while professionally-oriented English language monologue-presentation training are exemplified. Consequently, the proposed methodology carries out six stages in monologue-presentation training and includes the group of interactive, propaedeutic and test exercises aimed to motivate the students. We have practiced the cognitive activity, analytical search, analysis of the logical-structural expression scheme, automation of the use of connectors for super-phrase communication. Consolidation of acquired knowledge is expected in the free students’ production of the monologue-presentation. The effectiveness of the system of mentioned exercises based on defined requirements is justified. The use of the method of forming professionally-oriented English language competence in monologue speech (monologue-presentation) requires a high-qualified tutor, an indicator of his progressiveness of professional activity, the focus on the creative development of students as individuals. We see the particular importance in the ability to organize joint activities of the tutor with students, as well as the ability of students to creative work in groups, individually. The tutor must acquire a set of exercises and tasks in order to influence effectively and motivate the students to prepare for such work. The above-mentioned technique is a theoretical and practical basis for teaching the monologue-presentation of the future designers. The prospect of future research is seen in the development of a model for learning the monologue-presentation of the future designers at Ukrainian non-linguistic technical universities.Документ Монолог-презентація як ефективний метод іншомовного професійно орієнтованого навчання майбутніх дизайнерів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Корнєєва Ірина; Kornieieva IrynaУ статті обґрунтовано метод презентацій, який нами визначається, як ефективний метод іншомовного професійно орієнтованого навчання майбутніх дизайнерів. Проаналізовано теоретичні передумови навчання методу презентацій, сучасний стан навчання іншомовній презентації в нелінгвістичних закладах вищої освіти України, ознаки методу презентації в організаційному процесі навчання майбутніх дизайнерів. Визначено поняття іншомовної презентації та надано зразки іншомовних презентацій майбутніх дизайнерів у монологічному мовленні (монолог-презентація-доповідь, монолог-презентація-реклама). Доведено, що формування професійно орієнтованої англомовної компетентності майбутніх дизайнерів у застосуванні методу презентації є складним процесом, який містить метакомунікативний, структурний, лексико-граматичний, стилістичний і міжкультурний аспекти презентації.Документ Навчально-стратегічна компетентність у самостійній роботі технічних студентів у навчанні монологічного мовлення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Корнєєва Ірина; Kornieieva IrynaУ цій роботі досліджується навчально-стратегічна компетентність як основа самостійної роботи студентів технічних спеціальностей закладів вищої освіти України. У час пандемії в усьому світі виникають нові вимоги до послуг освітнього процесу. Стаття є обгрунтуванням такої проблеми з психолого-педагогічних та методичних позицій. У методах дослідження використано критичний аналіз української та зарубіжної лінгвістичної, педагогічної, психолого-методичної літератури. Методи включали системно- структурний аналіз і синтез. Розроблено теоретичні шляхи визначення та обгрунтування самостійної роботи студентів технічних спеціальностей, зокрема навчально-стратегічної компетентності як основи навчального процесу. Визначено поняття самостійної роботи. Розкрито структуру навчально-стратегічної компетентності. Доведено актуальність дослідження. Covid-19 визначає прогалини в навчальних матеріалах, технічних ресурсах, методології та відповідальності лекторів, керівників закладів вищої освіти за сучасний освітній процес у всьому світі.Документ Сучасний стан формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в самостійній роботі студентів технічних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Корнєєва Ірина; Kornieieva IrynaУ статті систематизовано та проаналізовано передовий педагогічний досвід із формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в самостійній роботі студентів сучасних закладів вищої освіти. Доводиться актуальність проблеми самостійної навчальної діяльності студентів вивченням положень базових освітніх документів, державних стандартів, навчальних і робочих програм з англійської мови професійного спрямування. Стверджується, що самостійна робота студентів є наразі реальністю повсякденного світу і є основою їхньою навчальною діяльністю. Визначається суб’єктно-об’єктні чинники труднощів формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в самостійній роботі студентів технічних спеціальностей. Подальші дослідження вбачаємо в удосконаленні процесу організації самостійної роботи студентів технічних спеціальностей з 1-го курсу навчання в закладах вищої освіти України й упродовж їхнього професійного розвитку.