Перегляд за Автор "Korkishko Olena Hennadiivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні основи активізації самостійної роботи студентів(2014) Коркішко Олена Геннадіївна; Korkishko Olena HennadiivnaУ статті розглянуто самостійну роботу студентів як одну з форм активізації навчального процесу, один з основних засобів оволодіння навчальним матеріалом. Розкрито її функції, етапи та умови. Зазначено, що самостійна робота має бути організована системно, диференційовано, з обов'язковою перевіркою процесу виконання завдань і підсумковим контролем знань. Підкреслено, що якісна організація самостійної роботи викладачем, сама по собі, не дасть бажаного результату. Повнота самостійної навчальної діяльності залежить від самих студентів, їх активності, мотивації та розуміння значення виконання завдань. Тому однією з ключових ролей в організації самостійної навчальної діяльності є системна організація самостійної роботи самим студентом.Документ Політінформація як метод виховання патріотичних почуттів учнів загальноосвітньої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Коркішко Олена Геннадіївна; Korkishko Olena Hennadiivna; Саяпіна С. А.; Saiapina S. A.Стаття присвячена актуальній проблемі сьогодення – вихованню патріотичних почуттів у учнівської молоді. Розглянуто основні положення та подано практичні рекомендації щодо проведення політінформацій як методу позаурочної діяльності. Визначено її мету, завдання, орієнтований зміст.Документ Усвідомлення сучасним викладачем власного призначення як запорука професійного зростання(2015) Коркішко Олена Геннадіївна; Korkishko Olena HennadiivnaУ статті актуалізовано питання професійного зростання викладача вищої школи. Охарактеризовано концепцію особистості, розроблену видатним психологом К. Платоновим. Відповідно до цієї концепції у структурі особистості виділено загальні, особливі й одиничні (індивідуальні) властивості. Розглянуто професійну діяльність викладача вищої школи, яка вимагає наявності певних особистісних якостей, соціально-психологічних рис і педагогічних здібностей,що є результатом, зокрема й професійного росту. Визначено психолого-педагогічні особливості формування професіоналізму викладача вищого навчального закладу.