Перегляд за Автор "Konoshevskyi Oleh"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів засобами електронного навчання(2023) Гуревич Роман; Hurevych Roman; Коношевський Леонід; Konoshevskyi Leonid; Коношевський Олег; Konoshevskyi Oleh; Габрійчук Людмила; Habriichuk Liudmyla; Слободянюк Алла; Slobodianiuk AllaГлобалізація сучасного світу, суспільно державне замовлення на підготовку компетентних учителів, здатних до професійної діяльності в різноманітних соціокультурних контекстах, сучасні вимоги до інформатизації вищої освіти актуалізують проблему формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів засобами електронного навчання. Однак, практика свідчить про те, що у більшості випускників педагогічних ЗВО загальнокультурна компетентність сформована недостатньо, сучасні ІКТ і електронне навчання в підвищенні сформованості компетентностей студентів використовуються епізодично. Основною причиною епізодичного застосування електронного навчання з метою формування загальнокультурної компетентності студентів є недостатня концептуальна розробленість теоретичних основ формування загальнокультурної компетентності засобами електронного навчання в освітньому процесі.У процесі дослідження були використані наступні методи: теоретичні – аналіз наукової літератури та нормативно‐програмної документації, педагогічне моделювання; емпіричні – педагогічний експеримент, узагальнення передового педагогічного досвіду, спостереження, бесіди, психологічне та педагогічне тестування, контент‐аналіз, аналіз продуктів діяльності; статистичні: статистичний аналіз даних із застосуванням критерію однорідності Пірсона. В цьому дослідженні, по‐перше, уточнено сутнісно‐ змістовну характеристику загальнокультурної компетентності студентів, по‐ друге, виявлено педагогічний зміст формування загальнокультурної компетентності здобувачів освіти засобами електронного навчання, по‐третє, розроблено модель формування загальнокультурної компетентності засобами електронного навчання, по‐четверте, представлені результати перевірки результативності впровадження методики дослідно‐експериментальної роботи з цієї проблеми. Дослідження показало, що реалізація пропонованої методики в педагогічних ЗВО сприяє результативному формуванню низки загальнокультурної компетентності студентів. Результати дослідження розширюють знання потенціалу електронного навчання у формуванні загальнокультурної компетентності здобувачів освіти.