Перегляд за Автор "Konokh Anatolii Petrovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Науковий потенціал регіонів та стан його залучення до розвитку фізичної культури і спорту(2023) Приходько Володимир Васильович; Prykhodko Volodymyr Vasylovych; Томенко Олександр Анатолійович; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Конох Анатолій Петрович; Konokh Anatolii PetrovychВ Україні приділяється достатня увага підготовці науковців. Та на порядку денному вже тривалий час стоїть і до сих пір не вирішена проблема використання їх компетентностей не тільки у підготовці фахівців, але й до практичної допомоги у розвитку сфери фізичної культури і спорту в регіонах.Мета дослідження ‐ фіксація та відстеження за сукупністю показників оцінок експертів щодо залучення науковців Запорізького національного університету до вдосконалення розвитку сфери фізичної культури і спорту в умовах окремої області України.Матеріал і методи дослідження ‐ експертне опитування за допомогою анкетування. Для створення представницької експертної групи було опитано 28 кандидатів і докторів наук факультету фізичного виховання ЗНУ. Для обробки отриманої емпіричної інформації, зібраної в процесі опитування,застосовувалась спеціалізована програма SPSS for Windows 22.0.Результати. Дослідження засвідчило, більшість науково‐педагогічних працівників факультету фізичного виховання Запорізького національного університету (60,7%) не залучались до розвитку фізичної культури і спорту навіть безкоштовно у рамках НДР відповідної кафедри вишу у своєму регіоні.78,6% фахівців, не залучались у рамках НДР відповідної кафедри за ініціативи фізкультурно‐спортивних організацій і за рахунок фінансування їхньої професійної діяльності від цих організацій. Більшість науковців (67,9%) не були залучені поза НДР кафедри за ініціативи будь‐яких фізкультурно‐спортивних організацій Запорізької області навіть без оплати їхньої праці («на громадських началах»). А 71,4% не були залучені поза рамками НДР кафедри за ініціативи фізкультурно‐спортивних організацій області за їхні кошти.Висновки. Науково‐педагогічні працівники (усі 100%) підтримують ідею впровадження наукових розробок, напрацьованих фахівцями, оскільки така дія підвищить якість розвитку сфери фізичної культури і спорту урегіоні.Документ Проблема залучення науковців до розвитку сфери фізичної культури і спорту в регіоні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Приходько Володимир Васильович; Prykhodko Volodymyr Vasylovych; Томенко Олександр Анатолійович; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Конох Анатолій Петрович; Konokh Anatolii PetrovychУ статті подані результати дослідження, організованого і проведеного для вивчення практики залучення фахівців фізичної культури і спорту, а саме кандидатів і докторів наук, до розвитку сфери фізичної культури і спорту в умовах регіону. А також, наскільки активно і широко використовуються їхні компетентності та досвід в умовах окремої області. Вперше на державному рівні потребу у підготовці та ефективному використанні наукових кадрів було визначено у Національній доктрині розвитку фізичної культури і спорту у 2004 р. За час, що минув, захистили дисертації сотні кандидатів та докторів наук з фізичного виховання та спорту, педагогічних, медичних тощо. Саме ця причина спонукала розглянути проблему залучення науковців до розвитку сфери фізичної культури і спорту, що стимулює поступ сфери на місцевому рівні. Очевидно, що ця проблема існує також в інших сферах суспільного життя і має досліджуватись. Дослідження було організоване і проведене в Запорізькій області методом опитування експертів, а саме викладачів з науковими ступенями факультету фізичного виховання Запорізького національного університету у кількості 28 осіб. Проаналізувавши результати, можна стверджувати, що існує і викладачами з науковими ступенями вважається гострою проблема залучення кандидатів і докторів наук до підвищення кваліфікації фахівців фізичної культури і спорту. Адже згідно з отриманими даними, можемо дійти висновку, що опитані науково-педагогічні працівники згодні та підтримують думку, що підвищення компетентності фахівців фізичної культури і спорту покращить якість управління фізичною культурою спортом у регіонах. Тож корисними будуть різні форми, а саме, запрошення кандидатів і докторів наук до занять у закладах вищої освіти, у фізкультурно-спортивних організаціях. Це також організація заходів безпосередньо за ініціативи науково-педагогічних кадрів.Документ Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями в процесі практичної підготовки(2022) Конох Анатолій Петрович; Konokh Anatolii PetrovychУ статті акцентовано увагу на ролі вчителів фізичної культури в підготовці здорового покоління. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури передбачає навчання студентів теорії і методики організації та проведення відповідних занять у школі з групами дітей різновікових категорій та різним рівнем здоров'я. Перед майбутніми вчителями фізичної культури постає важливе завдання - організувати індивідуальну роботу з учнями з метою сприяння школярам у розробці власної програми здоров'язбереження, у якій поєднати всі аспекти оздоровлення та здорового способу життя. На сучасному етапі розвитку суспільства увага педагогічної спільноти зосереджена на проблемі навчання й виховання здорового покоління. Особлива роль в організації оздоровлення молодого покоління належить учителям фізичної культури. Вони навчають школярів основ оздоровчої активності. Науковці приділяють особливу увагу вдосконаленню професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, які покликані навчати учнів оздоровчій діяльності. Науковими дослідженнями доведено, що рухова активність значною мірою сприяє дотриманню людиною здорового способу життя, а також зменшенню негативного впливу на організм людини шкідливих звичок, підвищенню стресостійкості та відволікає від асоціальної поведінки. Визначено місце та значення педагогічної практики у формуванні готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Доведено, що практична підготовка студентів - це одна з найважливіших форм навчальної діяльності, яка забезпечує формування професійних компетентностей майбутнього вчителя. Професійна компетентність майбутніх учителів означає єдність теоретичної та практичної готовності до здійснення професійних функцій та вирішення професійних завдань. Зазначається, що компетентнісний підхід до професійної підготовки переносить акцент із системи засвоєних майбутнім фахівцем знань, умінь та навичок на кінцеві результати, практичну готовність до вирішення професійних завдань і реалізації професійних функцій. Практична підготовка майбутніх учителів фізичної культури в організації індивідуальної роботи з учнями передбачає врахування основної мети - формування в школярів стійких соціально значущих індивідуальних ознак, які визначатимуть подальшу організацію ними здорового способу життя та фізичної активності.