Перегляд за Автор "Kondyk Yuliia"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деякі теоретичні аспекти навчання учнів основної школи розв'язувати раціональні рівняння, що зводяться до квадратних(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Одінцова Оксана Олександрівна; Odintsova Oksana Oleksandrivna; Кондик Юлія; Kondyk YuliiaУ шкільному курсі алгебри змістова лінія рівнянь та нерівностей є однією з основних. Вона має розгалужену систему внутрішньопредметних та міжпредметних зв'язків. Оволодіння різними способами розв'язування рівнянь, їх систем, серед яких і квадратні, й ті, що зводяться до таких, та їх систем сприяє розвитку мислення, пам'яті, інтуїції, вміння знаходити вихід з нестандартних ситуацій, а також відіграє пропедевтичну роль при вивченні інших розділів природничо-математичних наук. Метод заміни змінної традиційно викликає певні труднощі в учнів. Тому в статті розглянуті деякі типи раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних шляхом використання відповідних перетворень та замін змінних. Усі розглядувані типи рівнянь вивчаються в курсі алгебри 8-го класу, поглибленого рівня навчання. До кожного типу рівнянь наведено методичні коментарі щодо їх розв'язування та відповідні приклади.Документ Особливості вивчення систем рівнянь, що зводяться до квадратних (основна школа)(ФОП Цьома С. П., 2018) Кондик Юлія; Kondyk YuliiaНаведено приклад розв’язування системи рівнянь, що зводиться до квадратного, давньогрецького математика Діофанта. Розглянуто сучасні методи розв’язування систем рівнянь, що зводяться до квадратних, що вивчаються в основній школі, переваги та можливості, типові помилки при їх розв’язуванні.Документ Історичний огляд наповнення змістової лінії рівнянь та нерівностей в старшій школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Кондик Юлія; Kondyk Yuliia; Одінцова Оксана Олександрівна; Odintsova Oksana OleksandrivnaУ статті проаналізовано особливості вивчення змістової лінії рівнянь та нерівностей в старшій школі за навчальними програмами різних років. Зазначено відмінності між навчальними програмами різних рівнів, а також зміни, які відбулися в 2018/2019 н. рр. та зміни, які ще планують впровадити.