Перегляд за Автор "Kondratska L. A."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Епістемічна стратегія реформування мистецької освіти: сотеріологічний дискурс(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Кондрацька Л. А.; Kondratska L. A.У статті обґрунтовано, що достовірність-недостовірність пропонованого у художньому тексті варіанту моделювання предметної сутності (її знаку) вимагає від майбутнього митця й реципієнта надситуативної активності, що передбачає формування таких особистісних характеристик, як інтуїція совíсті і здібність до смислового (енергетичного) співбуття з пізнаваною сутністю, тобто епістемологічної компетентності. Визначено, що її становлення потребує застосування когнітивно-корекційної технологїї, яка реалізує стратегію топології шляху до смислу. Доведено, що вона спрямована на розвиток дизайнового мислення і освоєння еротематичних методів художнього пізнання.