eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kompanii O."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Психологічні і педагогічні підходи до визначення сутності поняття «наступність»
    (2016) Компаній О.; Kompanii O.
    Стаття присвячена аналізу психологічних і педагогічних поглядів на сутність принципу наступності. Автором встановлено, що психологічний аспект пов’язаний із розвитком особистості на різних вікових етапах, зі зміною провідного типу діяльності в процесі переходу від одного вікового періоду до іншого, з урахуванням новоутворень тощо. З педагогічної точки зору наступність включає в якості істотних компонентів такий момент, як послідовність процесу навчання. Незважаючи на відмінності в розумінні й визначенні наступності, у змістовому плані виявляються спільні підходи. Вона характеризується як деякий об’єктивний і необхідний зв’язок між ланками освіти на всіх етапах навчання, що сприяє послідовному розвиткові особистості.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук