Перегляд за Автор "Kolomiiets V. O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання комп’ютерної програми Skype у навчанні студентів ЗВО вищої математики(ФОП Цьома С. П., 2020) Босовський М. В.; Bosovskyi M. V.; Коломієць В. О.; Kolomiiets V. O.З’ясовано особливості використання програми Skype у навчанні студентів ЗВО вищої математики.Документ Робочі зошити з вищої математики у ЗВО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Босовський М. В. ; Bosovskyi M. V.; Коломієць В. О.; Kolomiiets V. O.У статті розглянуто методичні рекомендації щодо розробки робочого зошита для студентів з вищої математики. Робочі зошити слугують для організації засвоєння, повторення, узагальнення та систематизацію знань студентів, формування в них як суто предметних та загальнонавчальних умінь. Розглянуто структуру та змістовне наповнення робочого зошита з вищої математики. До кожної теми робочого зошита доцільно включати інформаційний блок, практичний блок, блок контролю та корекції знань та вмінь, блок додаткових матеріалів. Структура робочого зошита може відрізнятися в залежності від особливостей того чи іншого змістового модуля курсу вищої математики, від призначення робочого зошита, від рівня навченості та навчальності студентів. Необхідно враховувати те, що складність вивчення курсу вищої математики пов’язана з необхідністю одночасного оперування різнорідними знаково-символічними засобами, існуванням різних підходів до визначення одного і того ж поняття, різних способів доведення теорем тощо. З’ясовано, що практичний блок робочого зошита має складатися з циклів задач, побудованих навколо фактів, способів діяльності курсу, та циклів задач на дослідження того чи іншого об’єкту курсу. До робочого зошита доцільно включати задачі, умова й вимога яких подано текстом, символьним записом, рисунком, комбіновано тощо; ілюстрації понять та фактів, рисунки, таблиці, діаграми, схеми; завдання, які передбачають використання різних інформаційних джерел, комп’ютерних програм, задачі з несформульованим запитанням; з недостатньою кількістю даних; з надлишком даних; задачі з контекстним нашаруванням. Робочі зошити доцільно використовувати як під час проведення практичних занять, так і для організації самостійної роботи студентів. Крім того, застосування робочих зошитів сприятиме реалізації диференціації навчання, що особливо є доречним під час дистанційного навчання студентів.