eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kolhatina Larysa"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Самостійна робота студентів з курсу «Методика навчання інформатики»
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Колгатіна Лариса; Kolhatina Larysa
    Метою статті є висвітлення підходів до розробки системи завдань з навчальної дисципліни «Методика навчання інформатики» для управління самостійною роботою студентів у інформаційно- комунікаційному педагогічному середовищі та аналіз результатів апробації означеної системи. В якості бази для створення інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища, в якому здійснюється управління самостійною позааудиторною роботою було обрано систему управління навчанням Moodle. На підставі аналізу програми навчальної дисципліни виділено елементи для самостійного позааудиторного опрацювання в інформаційно- комунікаційному педагогічному середовищі. Детально описано на конкретних прикладах застосування інструментів системи Moodle для управління самостійною роботою студентів із метою опанування певних елементів навчального матеріалу. Інструмент Вікі дає студентам можливість доповнювати текст, вносити до нього зміни. Студенти спільно створюють електронний підручник, що сприяє колективному характеру роботи, залученню всіх студентів до співуправління своєю навчальною діяльністю. Інструмент глосарій допомагає студентам опанувати основними поняттями курсу в умовах, коли в науковій літературі існують різні підходи до трактування одного і того самого поняття. Для узагальнення теоретичних знань застосовуються завдання на створення коротких текстових статей, обговоренню яких сприяють інструменти семінар або завдання. Найбільш суперечливі питання доцільно виносити на обговорення за допомогою інструменту форум. Інструмент база даних дає можливість спільно збирати навчальний матеріал із фрагментів. Зазначену модель управління самостійною роботою в інформаційно-комунікаційному педагогічному середовищі апробовано під час навчання дисципліни «Методика навчання інформатики» в Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди. За результатами можна констатувати, що студенти успішно опанували навчальний матеріал.
  • Документ
    ІКТ-орієнтоване управління самостійною роботою майбутніх учителів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Білоусова Людмила Іванівна; Bilousova Liudmyla Ivanivna; Колгатіна Лариса; Kolhatina Larysa; Колгатін Олександр; Kolhatin Oleksandr
    Результативність самостійної роботи майбутнього вчителя стає визначальним чинником якості його підготовки. Це привертає посилену увагу до питань управління самостійною роботою, його вдосконалення за рахунок переведення на сучасну технологічну основу, дослідження педагогічних умов застосування ІКТ-орієнтованого управління в освітній практиці. На підставі проведеного аналізу наукових джерел і власного досвіду визначено, що для ефективної реалізації ІКТ-орієнтованого управління самостійною роботою майбутніх учителів потрібно створення інформаційно-комунікаційного освітнього середовища, яке включає варіативні освітньо-інформаційні, інструктивно-методичні, програмно-інструментальні, а також комунікаційні ресурси для організації, підтримки й супроводу такої роботи; застосування системи, що автоматизує процеси збирання, накопичення та аналітичного опрацювання показників результативності навчання; забезпечення готовності всіх учасників освітнього процесу до зазначеного управління. Управління самостійною роботою в процесі навчання дисципліни «Кваліметрія та діагностика навчального процесу» було організовано за такими етапами: збирання інформації та оцінювання ситуації; постановка завдання; прийняття рішення; реалізація рішення; контроль і оцінювання отриманого результату; коригування. Підтримка самостійної роботи студента здійснювалась за допомогою таких засобів ІКТ: система управління навчальною діяльністю Moodle; інформаційні ресурси Інтернет; убудована система тестування та моніторингу Moodle; спеціально підготовлені в табличному процесорі Excel моделі методів індуктивної статистики; комп’ютерні засоби комунікації; засоби загальних технологій. За результатами впровадження розробленої системи було встановлено, що ІКТ-орієнтованому управлінню самостійною роботою майбутніх учителів притаманні адаптивність, гнучкість, оперативність, прозорість, об’єктивність. Перелічені особливості визначають нову якість ІКТ-орієнтованого управління самостійною роботою майбутніх учителів.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук