Перегляд за Автор "Kohan Inna Petrivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Метроритмічна основа класичного екзерсису та музичного супроводу: проблема взаємовпливу(2014) Коган Інна Петрівна; Kohan Inna PetrivnaУ статті на основі узагальнення наукової думки висвітлюється взаємовплив метроритму, що виступає основним структуроутворювальним компонентом танцювальних рухів і класичного екзерсису. Підкреслюється, що важливою умовою і провідним фактором успішності цього процесу на різних етапах є засвоєння студентами техніки виконання вправ, комбінацій або етюдів у тріаді ритму, музики й тіла. Для осмислення координуючих властивостей музичних і хореографічних взаємозв’язків проаналізовано використання ритмоформул, як ритмічних еквівалентів, які охоплюють інтонаційно-артикуляційно-ритмічні складові. Наголошується, що аналіз означеної проблеми слід розглядати у вимірі сучасних підходів, які дозволяють прозирнути в глибинну сутність досліджуваного феномену.Документ Музична складова класичного Аllegro(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Коган Інна Петрівна; Kohan Inna PetrivnaУ даному посібнику презентовані авторські музичні твори, складені спеціально для хореографічних занять з класичного танцю, а саме охоплюють вагому його частину – класичне Аllegro. Для музичного та естетичного розвитку, зручності виконання складних танцювальних па, досягнення синхронності хореографічних вправ запропоновано музичні мініатюри різного розміру, темпоритму, з чіткими метроритмічними формулами у залежності від характеру та амплітуди рухів. Збірник авторських музичних творів призначений для концертмейстерів та акомпаніаторів хореографічних відділень вищих навчальних закладів, хореографічних колективів різних напрямків танцювального мистецтва, небайдужих до класичної хореографії, яка є фундаментом для всіх сценічних видів танцю.Документ Проблема виконавської інтерпретації хорового твору у процесі професійної підготовки диригента-хормейстера(Гельветика, 2024) Пушкар Лариса Федорівна; Pushkar Larysa Fedorivna; Коган Інна Петрівна; Kohan Inna Petrivna; Гламаздіна Олена Павлівна; Hlamazdina Olena PavlivnaАктуалізовано проблему виконавської інтерпретації хорового твору у процесі професійної підготовки диригента-хормейстера. Розкрито сутність і поняття інтерпретації. Обговорюються її особливості в музичному мистецтві у процесі роботи над художнім виконанням твору. Визначено базові професійні етапи музично-виконавської діяльності та чинники, що вплива-ють на варіативність трактування музичної композиції. Окремі положення теорії виконавської інтерпретації важливі для розуміння особливостей даного феномену, а також для визначення критеріїв індивідуального стилю диригента. Проблеми побудови змісту музичної інтерпретації, як чуттєвого емоційно-образного відтінку пізнання реальності, виправдані музич-ною природою, межі якої окреслюються виконавцем та його професійним рівнем. Розуміння та вивчення твору в деталях і створення на цій основі виконавської концепції мають реалізуватися в перебігу репетиційної роботи з хором. У контексті проблематики професійного спілкування та побудови ефективних міжособистісних творчих відносин у процесі спільної хоро-вої діяльності можна вести мову про право виконавця на власне прочитання музичного твору та створення оригінальної виконавської концепції. Зазначено, що виконавська інтерпретація поширюється як на процес сприймання хорового твору, так і на процес переадресування його буття слухачеві. Розглядаючи питання професійної підготовки диригента-хормейстера, означено сутність виконавської та музично-педа-гогічної практики фахівця. А індивідуальний підхід до кожного здобувача вищої освіти, розвиток його музичних здібностей сприяють активізації в навчальному процесі, творчому самовиявленню.Документ Сучасні технології інтерактивного навчання у вокально‐хоровій роботі зі студентами‐хормейстерами(2023) Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa Viktorivna; Коган Інна Петрівна; Kohan Inna PetrivnaУ статті представлено огляд інтерактивних форм, методів та технологій вокально‐хорової роботи студентів‐хормейстерів у процесі виховання творчої особистості. Розглянуто можливості та практичне значення доцільності використання даних методів у системі вищої професійної музичної освіти. Проаналізовано психологічні та педагогічні аспекти інтерактивного навчання в пізнавальній діяльності здобувачів вищої освіти, які опановують секрети професійної майстерності. Визначено переваги інтерактивних методів навчання та можливості застосування даної методики у вокально‐хоровій роботі зі студентами‐хормейстерами, а саме у студентський період цілеспрямовано набувати професійного досвіду, не очікуючи закінчення учбового процесу. Адже впровадження інтерактивних інноваційних технологій у цілісний освітній процес оволодіння необхідними знаннями надасть змогу ефективно використовувати навчально‐науковий потенціал вищої школи для забезпечення індивідуального підходу до кожної зацікавленої в цьому особистості.Документ Творчі та професійні аспекти діяльності концертмейстера в класі хореографії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Коган Інна Петрівна; Kohan Inna PetrivnaУ статті висвітлено творчі та професійні аспекти діяльності концертмейстера на уроках класичного танцю, які включають співпрацю з педагогом-хореографом і підбір музичного супроводу. Розглянуто проблеми виконавської майстерності, читання нот з листа, фортепіанноії імпровізацїі.Документ Теоретичні та методичні засади формування майстерності концертмейстера в сфері хореографічної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Коган Інна Петрівна; Kohan Inna Petrivna; Матковський Олександр; Matkovskyi OleksandrДослідження спрямоване на обґрунтування теоретичних і методичних засад формування майстерності сучасного концертмейстера дисциплін напряму «Хореографія» в закладах вищої освіти. Проаналізовано критерії професійної майстерності піаніста-концертмейстера щодо вдосконалення особистих професійних якостей у хореографічній діяльності, основними з яких є професійна компетентність, гуманістична спрямованість, виконавська техніка, імпровізаційна творчість. Розглянуто співвідношення понять«талант» як природний дар та «майстерність», якої набуваю лядина завдяки розвитку власного потенціалу, відданості професійній справі. Запропоновано шкалу рівнів діяльності концертмейстера в хореографічному класі як фахівця.