Перегляд за Автор "Kocherhina Oksana Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості розвитку комунікації учнів молодших класів спеціального закладу загальної середньої освіти за допомогою інноваційних технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кочергіна Оксана Олександрівна; Kocherhina Oksana Oleksandrivna; Король Олена Миколаївна; Korol Olena MykolaivnaОб’єктом дослідження є процес розвитку комунікації учнів молодших класів спеціального закладу загальної середньої освіти. Предмет дослідження – особливості використання інноваційних технологій для розвитку комунікації учнів молодших класів спеціального закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження – вивчити особливості використання інноваційних технологій для розвитку комунікації учнів з інтелектуальними порушеннями молодших класів. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі подано теоретичні засади застосування інноваційних технологій у освітньому процесі спеціальної школи. У другому розділі розкрито методику розвитку комунікації учнів з інтелектуальними порушеннями шляхом застосування інноваційних технологій. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито методику використання інноваційних технологій для розвитку комунікації учнів з інтелектуальними порушеннями молодших класів. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 110 сторінок, з них – 88 сторінок основного тексту, 68 джерел.