Перегляд за Автор "Kocherhina Oksana Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив індустрії 5.0 на сталий розвиток економіки(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Нечипорук Людмила; Nechyporuk Liudmyla; Кочергіна Оксана Олександрівна; Kocherhina Oksana OleksandrivnaВизначено, що Індустрія 5.0 характеризується інтеграцією передових технологій, таких як штучний інтелект, робототехніка, 3D-друк та інтернет речей, має значний потенціал для зменшення екологічного впливу, оптимізації використання ресурсів і покращення соціально-економічних показників. Зазначено, що завдяки впровадженню циркулярної економіки та інноваційних виробничих процесів підприємства можуть знижувати витрати та підвищувати свою конкурентоспроможність на глобальному ринку. Окрім того, Індустрія 5.0 сприяє створенню нових робочих місць, вимагаючи при цьому нових навичок і компетенцій від працівників. Встановлено основні виклики, такі як регуляторні питання та необхідність підготовки кадрів. Визнано, що наукова спільнота відіграє важливу роль у впровадженні Індустрії 5.0, оскільки її дослідження можуть сприяти розвитку нових технологій і моделей управління. Уточнено, що співпраця між науковими установами та бізнесом повинна бути спрямована на вирішення практичних завдань, що виникають у процесі інтеграції інновацій. Спільна робота урядів, бізнесу та наукової спільноти дозволить забезпечити сталість і інноваційність в економіці, сприяючи не лише економічному зростанню, а й соціальному добробуту. Цей інтегрований підхід стане запорукою успішної адаптації до нових викликів та можливостей, які відкриває Індустрія 5.0.Документ Особливості розвитку комунікації учнів молодших класів спеціального закладу загальної середньої освіти за допомогою інноваційних технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кочергіна Оксана Олександрівна; Kocherhina Oksana Oleksandrivna; Король Олена Миколаївна; Korol Olena MykolaivnaОб’єктом дослідження є процес розвитку комунікації учнів молодших класів спеціального закладу загальної середньої освіти. Предмет дослідження – особливості використання інноваційних технологій для розвитку комунікації учнів молодших класів спеціального закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження – вивчити особливості використання інноваційних технологій для розвитку комунікації учнів з інтелектуальними порушеннями молодших класів. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі подано теоретичні засади застосування інноваційних технологій у освітньому процесі спеціальної школи. У другому розділі розкрито методику розвитку комунікації учнів з інтелектуальними порушеннями шляхом застосування інноваційних технологій. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито методику використання інноваційних технологій для розвитку комунікації учнів з інтелектуальними порушеннями молодших класів. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 110 сторінок, з них – 88 сторінок основного тексту, 68 джерел.