Перегляд за Автор "Kobylianskyi O. V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Кобилянська І. М.; Kobylianska I. M.; Кобилянський О. В.; Kobylianskyi O. V.Структурна реформа національної системи вищої освіти спрямована на забезпечення мобільності, працевлаштування і конкурентоздатності фахівців із вищою освітою, реалізацію ідей Болонського процесу. Відтак професійна підготовка з безпеки життєдіяльності майбутніх фахівців, які будуть працювати за умов нестабільності зовнішнього середовища на підприємствах і в організаціях з нестабільним внутрішнім середовищем, не може здійснюватися з використанням традиційних технологій навчання. Проаналізовано особливості застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності. Розглядаються практичні аспекти підготовки студентів до професійної діяльності.Документ Практичні аспекти професійної підготовки менеджерів з безпеки життєдіяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Кобилянський О. В.; Kobylianskyi O. V.У статті проаналізовано особливості викладання дисциплін циклу «Безпека життєдіяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки фахівців економічного спрямування у вищих навчальних закладах. Розглянуто практичні аспекти вивчення цих дисциплін у процесі професійної діяльності.Документ Формування ризик-орієнтованого мислення майбутніх фахівців-економістів(2015) Кобилянська І. М.; Kobylianska I. M.; Кириченко В. І.; Kyrychenko V. I.; Кобилянський О. В.; Kobylianskyi O. V.Метою статті є аналіз теоретичних аспектів формування ризик-орієнтованого мислення студентів економічних спеціальностей у фаховій підготовці. У процесі дослідження використовувався системний і порівняльний аналiз. За результатами дослідження доведено, що проблема формування ризик-орієнтованого мислення фахівців-економістів в умовах поглибленої економiчної та полiтичної iнтеграцiї з Євросоюзом є актуальною та практично значущою. Практичне значення дослідження полягає у визначенні характерних видів економічних ризиків, притаманних їх майбутній фаховій діяльності. Результати дослідження можуть слугувати для подальшого вдосконалення традиційної професійної підготовки фахівців-економістів.