eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Klymenko Zhanna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вибірковий курс «Література і психологія: потенціал розвитку особистості» як інтегративний складник професійної підготовки студентів-філологів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Клименко Жанна; Klymenko Zhanna
    У статті розкрито теоретико-методичні основи вибіркового курсу «Література і психологія: потенціал розвитку особистості», апробованого в процесі професійної підготовки студентів-філологів (магістерський рівень освіти). Увиразнено ідею про психологічний вплив художніх творів на особистість читача. Наголошено, що в ході вивчення навчальної дисципліни літературна освіта розглядається як важливий чинник протистояння викликам війни. Висвітлено мету викладання курсу, його інтердисциплінарний характер, представлено тематику занять. Визначено здатності, над розвитком яких мають працювати студенти. Запропоновано прийоми роботи вчителя / викладача і види навчальної діяльності учнів / студентів, спрямовані на реалізацію методики розкриття психологічного потенціалу художнього твору. Надано методичні рекомендації до проведення циклу практичних занять за темою «Презентація художнього твору крізь призму психології», представлено правила ділової гри «Промоутер читання, експерти». Наведено орієнтовний список програмових творів зарубіжної літератури, які доцільно використовувати в бібліотерапевтичній практиці. Розкрито значення вивчення інтегрованої навчальної дисципліни як для професійної підготовки майбутніх філологів, учителів літератури, так і для розвитку їхньої життєвої компетентності. Досвід викладання вибіркового курсу засвідчив його ефективність. Описана методика сприяє залученню антифобіальних ресурсів художнього письменства, запобіганню ретравматизації особистості в процесі читацької діяльності, розвитку оптимістичного світобачення та формуванню стресостійкості здобувачів освіти. Завдання бібліотерапевтичного й медіатворчого характеру, вживання в ситуативні ролі промоутерів читання та експертів спонукають учасників курсу не лише до висвітлення взаємозв’язку художньої літератури та психології, а й до творчої самореалізації та самопізнання.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук