Перегляд за Автор "Klimova Iryna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичний майстер-клас із креативної шкільної математичної підготовки розділу «Елементи комбінаторики та теорії ймовірності»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Клімова Ірина; Klimova Iryna; Ричкова Лариса; Rychkova LarysaПроблема технічного й освітнього забезпечення середньої та вищої школи постаю з кожним днем усе серйозніше. Україна готується повністю реформувати свою політику заради того, щоб стати самостійним учасником міжнародних відносин. Це потребуватиме вдосконалення існуючої системи освіти, а для цього потрібно пройтись не лише по очевидних частинах цієї системи, як-то вдосконалити систему кадрового відбору та оснастити навчальні заклади передовою технікою, але й піти далі та замінити застарілі аспекти у викладанні математичних дисциплін. Це дослідження має теоретично, а потім і експериментально, довести, що, по-перше, проблеми в «сучасній» методиці викладання таки є і, по-друге, вони мають шляхи рішення, які можуть бути впроваджені на базі будь-якого закладу освіти силами викладачів, які в ньому працюють. Звичайно, що в межах однієї праці неможливо розглянути всі наявні питання, тож ми проаналізували лише деякі, що, на наш погляд, найбільше потребують негайного вирішення.Документ Урахування вікових особливостей дорослих людей під час підготовки до складання ЗНО з математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Бобрицька Галина; Bobrytska Halyna; Клімова Ірина; Klimova Iryna; Пташний Олег; Ptashnyi OlehУ роботі розглянуто основні аспекти підготовки дорослих людей до складання тестів зовнішнього незалежного оцінювання з математики, які включають як психологічну, так і математичну підготовку. На основі досвіду підготовки дорослих людей до тестів минулих років було розроблено програму-мінімум для абітурієнтів. Ця програма містить мінімальний набір формул, які необхідно вивчити напам’ять. У статті представлено орієнтовний план повторення шкільного курсу математики за темами. У більшості пунктів плану з алгебри та математичного аналізу робиться акцент на графіки функцій та їх аналіз. Орієнтовний план повторення геометрії незначною мірою розбігається в послідовності викладу зі шкільною математикою.