Перегляд за Автор "Khytsenko Ya. A."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні засади використання дискусійних методів у процесі навчання біології в основній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla Petrivna; Хиценко Я. А.; Khytsenko Ya. A.У статті схарактеризовано дискусійні методи навчання. Описано різні підходи до класифікації дискусійних методів. Досліджено, що навчальні дискусії сприяють розвитку практичного мислення, дають можливість визначати власну позицію, формують навички відстоювати думку, поглиблюють знання з обговорювальної проблеми, вчать глибоко розуміти проблему, оперувати аргументами, виховують здатність зважати на думки інших, формують власний погляд на світ, вчать критично мислити. У процесі навчання біології в основній школі дискусійні методи навчання доречно використовувати під час вивчення таких тем: роль у природі та житті людини одноклітинних організмів; значення рослин для існування життя на планеті Земля; значення процесів дихання; поведінка тварин, методи її вивчення; форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна (пошук партнерів, батьківська поведінка та турбота про потомство), територіальна, соціальна. На уроках біології дискусію можна застосовувати в наступних варіантах: як підсумковий урок; включення дискусійних методів в окремі уроки, на етапах перевірки домашнього завдання; використання дискусії на етапі вивчення нового матеріалу шляхом організації самостійної або групової роботи учнів з обговоренням її результатів.