Перегляд за Автор "Khuan Yatin"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічна інтерпретація творів авангардистської музики у підготовці вчителя музичного мистецтва (на прикладі фортепіанних п'єс Арнольда Шенберга)(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Хуан Ятін; Khuan YatinМетою статті є оцінка можливостей залучення артефактів музичного авангардизму до процесу підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Головні методи дослідження – це герменевтичний підхід до процесу музичновиконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтв і теоретичний аналіз художнього твору. Практичне значення полягає у можливості впровадження методики аналізу авангардистського твору в процес підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Головним результатом є встановлення педагогічних можливостей герменевтичного аналізу музичного твору, спрямованого на виявлення його авангардистської специфіки. Перспективою подальшого дослідження проблеми є встановлення засобів експериментальної апробації зазначеної методики.Документ Педагогічна інтерпретація творів авангардистської музики у підготовці вчителя музичного мистецтва (на прикладі фортепіанних п'єс Арнольда Шенберга)(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Хуан Ятін; Khuan YatinМетою статті є оцінка можливостей залучення артефактів музичного авангардизму до процесу підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Головні методи дослідження – це герменевтичний підхід до процесу музичновиконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтв і теоретичний аналіз художнього твору. Практичне значення полягає у можливості впровадження методики аналізу авангардистського твору в процес підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Головним результатом є встановлення педагогічних можливостей герменевтичного аналізу музичного твору, спрямованого на виявлення його авангардистської специфіки. Перспективою подальшого дослідження проблеми є встановлення засобів експериментальної апробації зазначеної методики.