eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Khuan Yatin"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Педагогічна інтерпретація творів авангардистської музики у підготовці вчителя музичного мистецтва (на прикладі фортепіанних п'єс Арнольда Шенберга)
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Хуан Ятін; Khuan Yatin
    Метою статті є оцінка можливостей залучення артефактів музичного авангардизму до процесу підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Головні методи дослідження – це герменевтичний підхід до процесу музичновиконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтв і теоретичний аналіз художнього твору. Практичне значення полягає у можливості впровадження методики аналізу авангардистського твору в процес підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Головним результатом є встановлення педагогічних можливостей герменевтичного аналізу музичного твору, спрямованого на виявлення його авангардистської специфіки. Перспективою подальшого дослідження проблеми є встановлення засобів експериментальної апробації зазначеної методики.
  • Документ
    Педагогічна інтерпретація творів авангардистської музики у підготовці вчителя музичного мистецтва (на прикладі фортепіанних п'єс Арнольда Шенберга)
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Хуан Ятін; Khuan Yatin
    Метою статті є оцінка можливостей залучення артефактів музичного авангардизму до процесу підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Головні методи дослідження – це герменевтичний підхід до процесу музичновиконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтв і теоретичний аналіз художнього твору. Практичне значення полягає у можливості впровадження методики аналізу авангардистського твору в процес підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Головним результатом є встановлення педагогічних можливостей герменевтичного аналізу музичного твору, спрямованого на виявлення його авангардистської специфіки. Перспективою подальшого дослідження проблеми є встановлення засобів експериментальної апробації зазначеної методики.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук