Перегляд за Автор "Khuan Chankhao"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання принципу культуровідповідності мистецького навчання у процесі вокально-хорової підготовки студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Хуан Чанхао; Khuan ChankhaoЗалучаючись до творення зразків духовної та матеріальної культури, особистість розвиває та реалізує свій творчий потенціал. Як переконує досвід, найширший простір до застосування власних творчих потенцій надає особі саме рідна культура, якою вона живиться та підтримується. Де живлення й підтримка відбувається впродовж усього життя зі змінними векторами осягнення рідної культури та пізнанні культурних пластів, зокрема, в роки навчання, які проходять у незнаному культурному просторі, під час професійного надбання в культурному середовищі країни, обраної для фахової підготовки. Студенти-китайці обираючи ЗВО України долучаються до її культурних, педагогічних, наукових та мистецьких надбань.Документ Методичні засади вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у педагогічних університетах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Хуан Чанхао; Khuan ChankhaoДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання. – Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. – Суми, 2021. Дисертаційне дослідження присвячене комплексному дослідженню проблеми формування вокально-хорової підготовленості майбутнього вчителя музики. Обґрунтовано теоретико-методологічну базу дослідження на основі системного, компетентнісного, особистісного, рефлексивного та творчого підходів. Визначено структуру вокально-хорової підготовленості студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів, а саме: пізнавально-адаптивний, когнітивно-операційний, комунікативноорієнтаційний та творчо-виконавський. Розроблено модель вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, яка охоплює мету та основні дослідницькі завдання, наукові підходи, принципи мистецького навчання, методичні засадничі положення, педагогічні умови впровадження авторської поетапної методики, що становить повний технологічний цикл. Схарактеризовано критерії, визначено показники та рівні вокально-хорової підготовленості студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Представлено поетапну методику формувального експерименту, що включало аналітично-пізнавальний; оперативно-пошуковий; рефлексивно-самостійний; виконавсько-результативний етапи. Доведено ефективність упровадження розроблених методичних засад формування вокально-хорової підготовленості студентів факультетів мистецтв до співацької діяльності з учнями.Документ Основні підходи до вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Хуан Чанхао; Khuan ChankhaoСтаття розкриває основні підходи до вокально-хорової підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Виокремлено значення системного, компетентнісного та особистісного методологічних підходів із позиції підвищення ефективності вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі музично-виконавської діяльності. Визначено роль вокально-хорової підготовки студентів як процес діалогової взаємодії й гармонійного всебічного музичного, інтелектуального розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва, спрямованого на виявлення та розкриття його інтелектуально-творчого потенціалу, на його самореалізацію і самоствердження як учителя мистецтва, хормейстера, виконавця-вокаліста тощо.