eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Khrolenko Maryna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Педагогічні умови формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології у процесі фахової підготовки
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Хроленко Марина; Khrolenko Maryna
    На основі аналізу наукових пошуків вітчизняних учених із проблеми дослідження, власного досвіду викладацької діяльності в педагогічному закладі вищої освіти, ураховуячи результати опитування науково-педагогічних працівників та експертного оцінявання, нами визначено педагогічні умови формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології у процесі фахової підготовки. У процесі виявлення й обґрунтування педагогічних умов формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології враховувано: сутність і зміст досліджуваної здатності; забезпечення впливу на всі структурно-функціональні компоненти екокомпетентності; узгодженість із виокремленими педагогічними закономірностями і принципами; загальні підходи до організації та здійснення фахової підготовки майбутніх учителів біології.
  • Документ
    Сутність екологічної компетентності в підготовці майбутніх учителів біології
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Хроленко Марина; Khrolenko Maryna
    На основі аналізу наукової та методичної літератури, власного наукового пошуку уточнено поняття «екологічна компетентність» майбутніх учителів біології із застосуванням методів наукового пізнання (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення тощо). У своєму дослідженні ми розглядаємо екологічну компетентність майбутніх учителів біології як здатність активно й відповідально реалізовувати свій потенціал (екологічні знання, уміння, досвід) для успішної професійної діяльності в екологічній освіті та вихованні учнів; усвідомлювати власну причетність і відповідальність до відновлення, збереження природного середовища, екологізації свідомості школярів; здійснювати екологічно доцільну діяльність, практично вирішувати екологічні завдання в професійній і побутовій сферах відповідно до принципів сталого розвитку, набутих екологічних цінностей, мотивів взаємодії з природою, переконань, ідеалів тощо.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук