eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Khomynska Oleksandra Anatoliivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Підтримка вивчення стохастичної лінії в школі засобами динамічної математики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Хоминська Олександра Анатоліївна; Друшляк Марина Григорівна; Удовиченко Ольга Миколаївна; Khomynska Oleksandra Anatoliivna; Drushliak Maryna Hryhorivna; Udovychenko Olha Mykolaivna
    Стаття присвячена проблемі використання спеціалізованих комп’ютерних засобів для підтримки навчання елементів стохастики в шкільному курсі математики. Схарактеризовано програми динамічної математики Gran1, GeoGebra, Математичний конструктор загалом та окремі комп’ютерні інструменти в них. Зокрема, інструменти щодо супроводу, спрощення розрахунків чи візуалізації випадкових величин. Наведено розв’язання окремих типових задач курсу стохастики в цих середовищах. Закцентовано увагу на програмі динамічної математики Математичний конструктор при вивченні теорії ймовірностей і математичної статистики в основній і старшій школі. Надано розв’язання окремих задач для класів з поглибленим вивченням математики, матеріали яких також можна використовувати для факультативних занять. Продемонстровано різні підходи до одержання чисельного розв’язку задачі і його «однаковість» при використанні різних способів. Показано шляхи посилення прикладної спрямованості математики і важливість формування асоціативних зв’язків між формальною математикою і життєвими задачами (проблемами) через візуалізацію експерименту з випадковими величинами та їх появою. Обґрунтовано, що програми динамічної математики та використання їх інструментарію надають вчителю можливість зробити своє спілкування з учнями більш інтенсивним, більше уваги приділити логічному аналізу умов задач, перекласти на комп’ютер рутинні технічні обчислення, візуалізувати складні для сприймання поняття стохастичної змістової лінії шкільного курсу математики.
  • Документ
    Підтримка вивчення теорії ймовірності та математичної статистики в школі засобами динамічної математики
    (2020) Хоминська Олександра Анатоліївна; Khomynska Oleksandra Anatoliivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna
    Стохастична грамотність є необхідною складовою загальнокультурної, загальноосвітньої підготовки сучасної людини. Стохастика має пронизувати шкільний курс математики від початкової до старшої школи. Оскільки йдеться не про вивчення кількох понять і фактів, а про формування окремого типу мислення. У дослідженнях психологів показано, що людина за природою погано пристосована до ймовірнісної оцінки, до усвідомлення і правильної інтерпретації ймовірнісно-статистичної інформації. Для цього потрібна систематична і цілеспрямована робота х формування статистичного типу мислення. На якість знань учнів стохастичної змістової лінії впливає складність візуалізації її основних понять та процесів. У даному контексті на допомогу вчителю приходять потужні комп’ютерні засоби, але вивчення питання щодо їх методичного супроводу і особливостей застосування є і досі актуальним через постійне оновлення програмного забезпечення, вдосконалення комп’ютерного інструментарію та потужностей інформаційних систем. Проаналізувавши закордонний та вітчизняний досвід і зробивши власні припущення, виділено саме програму динамічної математики Математический конструктор з позиції її переваг щодо візуалізації навчального матеріалу стохастичної змістової лінії. Зазначені ідеї реалізовано у авторських розроблених конспектах уроків за темами «Задача Бюффона», «Парадокс Бертрана» із використанням програми Математический конструктор для класів з поглибленим вивченням математики, матеріали яких також можна використовувати для факультативних занять.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук