Перегляд за Автор "Kholod D. A."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування еколого-педагогічних знань та вмінь у процесі підготовки майбутнього вчителя математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Холод Д. А.; Kholod D. A.У статті проаналізовано проблему становлення та розвитку екологічної освіти як чинника формування екологічної свідомості, розвитку екологічної культури особистості та суспільства. Визначено функції та завдання еколого-педагогічної освіти, розкрито підходи та умови формування у майбутніх педагогів екологічних знань і вмінь. Запропонована система еколого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів, яка грунтується на засадах комбінованої моделі складовими компонентами якої є інноваційні технології. Система підготовки передбачає використання проектної діяльності, розробки тестів,ділових ігор, круглих столів. Підкреслюється, що еколого- педагогічні знання сприяють формуванню екологічної культури, свідомості, та мислення. Зроблено висновок, що відповідальна роль у формуванні екологічного світогляду належить майбутньому вчителеві, який має розуміти, що найважливішою метою в освітньому процесі є формування, збереження і зміцнення здоров’я учнів. Формування екологічних знань повинно забезпечити підростаюче молоде покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства. Допомогти зрозуміти багатогранне значення природи для суспільства в цілому і кожної людини зокрема. Сформувати розуміння, що природа – це першооснова існування людини, а людина – частина природи. Виховати свідоме добре ставлення до неї, почуття відповідальності за навколишнє середовище як національну і загальнолюдську цінність. Розвивати творчу активність щодо охорони та перетворення навколишнього середовища, виховувати любов до рідної природи.